Helpmefok was vrij effectief als troll, tong80 is gewoon waardeloze chaos.quote:Op maandag 28 december 2020 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Helpmefok was een stuk vervelender.
Tegendraads.quote:Op maandag 28 december 2020 20:00 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Mention die bejaarde nou niet Zippy.
Nee, dat was cabaret van de bovenste plank.quote:Op maandag 28 december 2020 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zonde van allebeiquote:Op maandag 28 december 2020 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
OLIEBOL MET MAYO
Hebben jullie dat gehoord?
HMFquote:Op maandag 28 december 2020 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mosterd natuurlijkquote:Op maandag 28 december 2020 19:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waar dip jij jouw oliebollen in?
Voornamelijk aan het wachten.quote:Op maandag 28 december 2020 20:00 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is Anderson allemaal aan het doen?
Wat vond je van deze 'column'quote:Op maandag 28 december 2020 19:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kom niet meer bij.
VBL / Cruijff, van Hanegem, van Basten of Bergkamp?
Niet taggen, hij moet hier niet komen postenquote:
Dartarmoedequote:
ik zie echt nu pas dat daar een werparm gebroken wordtquote:
Zijn columns zijn echt onleesbaar. Heeft ooit iemand hem daarvoor gecomplimenteerd?quote:Op maandag 28 december 2020 20:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helpmefok was vrij effectief als troll, tong80 is gewoon waardeloze chaos.
Een copy paste van wikipedia, ik heb hard gelachen.quote:Op maandag 28 december 2020 20:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat vond je van deze 'column'
VBL / Tong's Eredivisiecolumn # 1
Kopie paste van wikipedia en dan één zin toevoegen (die niet klopt) , voor wie of wat?quote:Op maandag 28 december 2020 20:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat vond je van deze 'column'
VBL / Tong's Eredivisiecolumn # 1
Oliebollen met bechamelsausquote:Op maandag 28 december 2020 20:03 schreef De_Kraam het volgende:
Ik overweeg users die oliebollen eten met iets anders dan poedersuiker op de blocklist te zetten.
leuk itempje voor je podcast. Interview met Fat Vinnie over oliebollen.quote:Op maandag 28 december 2020 20:03 schreef De_Kraam het volgende:
Ik overweeg users die oliebollen eten met iets anders dan poedersuiker op de blocklist te zetten.
Ik zie ook elke keer weer nieuwe details, JR heeft echt talent.quote:Op maandag 28 december 2020 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zie echt nu pas dat daar een werparm gebroken wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |