quote:Op maandag 28 december 2020 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat Temptation Island genot
(toen ik op de middelbare zat ook)
Lijkt net de echte ouderwetse wachtrij voor het cafe zoquote:Op maandag 28 december 2020 19:45 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zit al een uur te wachten om die zoom call in te mogen. Ik wil Sabotage wel halen
jij weet vast wel waarom.. vertel.quote:
Klinkt als sabotage, Scottie.quote:Op maandag 28 december 2020 19:45 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zit al een uur te wachten om die zoom call in te mogen. Ik wil Sabotage wel halen
Al is dit wel een stuk comfortabeler schat ikquote:Op maandag 28 december 2020 19:46 schreef alopio het volgende:
[..]
Lijkt net de echte ouderwetse wachtrij voor het cafe zo
Nou inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2020 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pas maar op dat niemand je saboteert om erin te komen
Nee, op 526.quote:Op maandag 28 december 2020 19:47 schreef tong80 het volgende:
Dit hoort op één te staan. Roep ik heel m'n leven
Laat het Teddy Scholten-deel maar weg.quote:Op maandag 28 december 2020 19:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow hij... ik vind hem een beetje een sukkel eigenlijk.
Na de komst van andere zanger(Barry) haalde ze de S eraf,quote:Op maandag 28 december 2020 19:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij weet vast wel waarom.. vertel.
Pippen staat gewoon met zn jas aan te staan, voor hetzelfde echte gevoel natuurlijkquote:Op maandag 28 december 2020 19:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Al is dit wel een stuk comfortabeler schat ik
Ik heb geen idee wie Teddy Scholten is, dus ik laat het maar weg.quote:Op maandag 28 december 2020 19:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Laat het Teddy Scholten-deel maar weg.
maar waarom?quote:Op maandag 28 december 2020 19:48 schreef satecl het volgende:
[..]
Na de komst van andere zanger(Barry) haalde ze de S eraf,
Ik vind de 60's tijd ook beter van GE.quote:Op maandag 28 december 2020 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een fantastische plaat is dit toch. Jammer dat ze daarna van die slappe rock gingen maken.
quote:Op maandag 28 december 2020 19:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die voetbalverslaggever zonder verstand van voetbal?
Ik ben nu in het beeld en geluid museumquote:Op maandag 28 december 2020 19:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Pippen staat gewoon met zn jas aan te staan, voor hetzelfde echte gevoel natuurlijk
Nee, niet echt, Maar je hebt wel golfbewegingingen waarbij soms bands als The ....s populair zijn en dan weer weer een enkelvoudige naam populairder is.quote:Op maandag 28 december 2020 19:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij weet vast wel waarom.. vertel.
quote:Op maandag 28 december 2020 19:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Pippen staat gewoon met zn jas aan te staan, voor hetzelfde echte gevoel natuurlijk
De zangeres van Een Beetjequote:Op maandag 28 december 2020 19:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie Teddy Scholten is, dus ik laat het maar weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |