Als je dat soort vragen hebt, stel ze gerust...quote:Op maandag 28 december 2020 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik lees soms wat wikidingen:
Vandaag heb ik geleerd dat Eva Simons in Raffish zat.
Wist ik ook niet. Ik ken alleen Nora Dalal. Omdat ik daarbij in de klas heb gezeten...quote:Op maandag 28 december 2020 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik lees soms wat wikidingen:
Vandaag heb ik geleerd dat Eva Simons in Raffish zat.
Ow ik schrok al.quote:Op maandag 28 december 2020 18:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Neuh, vorig jaar hadden we er ruim 280 ofzo?
Maar echt heel goed!!!quote:Op maandag 28 december 2020 18:18 schreef DW457 het volgende:
Even he, die bassist in dit nummer is echt heel goed!
Heerlijk.quote:
Dat idee heb ik ook.quote:Op maandag 28 december 2020 18:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij wist dat we dit gingen doen., en daarom heel erg zijn best deed om het níet te zeggen
Sommige irrelevante dingen gaan wat langs mij heenquote:Op maandag 28 december 2020 18:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je dat soort vragen hebt, stel ze gerust...
Ik denk dat hij het de dag ervoor zoveel heeft gezegd dat hij daar op is gewezen en daarom nu andere dingen zei.quote:Op maandag 28 december 2020 18:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij wist dat we dit gingen doen., en daarom heel erg zijn best deed om het níet te zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |