Aangepaste regels he, komt goedquote:Op maandag 28 december 2020 18:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je hoeft niet in paniek naar de sluiter kan ik je melden.
He jammer, mag het wel? Zware werkweek gehad...quote:Op maandag 28 december 2020 18:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je hoeft niet in paniek naar de sluiter kan ik je melden.
nee, zijn hart zit nog vastgeketend.quote:
Dat was best een schmutzige tijd, maar de lijst is wel verbeterd. Al staat er de laatste jaren ook meer en meer meuk in.quote:Op maandag 28 december 2020 18:13 schreef PippenScottie het volgende:
Ik weet nog dat de Radio2 met de top 2000 geen mensen wilde bereiken die na 1975 waren geboren.
Jaja als er maar gezopen wordtquote:
Ik ook wel eens. Heel soms.quote:
quote:Op maandag 28 december 2020 18:14 schreef onlogisch het volgende:
All time fav van Eminem is toch wel The way I am
I'm in!quote:Op maandag 28 december 2020 18:14 schreef DW457 het volgende:
Ah, t worden shotjes whiskey hoor ik net...Joe Cocker!
Drankspel bij Van Inkels shift.quote:Op maandag 28 december 2020 18:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zit net weer even en meteen drankspel.
Wat is dit en waar gat het over?
2015 was het beste jaar imoquote:Op maandag 28 december 2020 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was best een schmutzige tijd, maar de lijst is wel verbeterd. Al staat er de laatste jaren ook meer en meer meuk in.
Niet dat ik dit geweldig vind. Beetje kinderlijk liedje, net als The real Slim Shady. Maar toch: Lil Kleine mag z'n schoenen nog niet poetsen.quote:Op maandag 28 december 2020 18:12 schreef MadMaster het volgende:
Hij lijkt wel wat op Lil Kleine, in vele opzichten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |