Had ie gewoon al klaar staan natuurlijkquote:Op maandag 28 december 2020 17:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hoe zoek je zo snel berichten van vorige jaren terug?
NOG ZOIETS!quote:
Eensquote:Op maandag 28 december 2020 17:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als er dan toch één nummer van The Beatles volstrekt overbodig genoemd moet worden ga ik voor deze.
vooral die drummer klinkt echt als een vieze josti.quote:
Ringo is dan ook hun vaste drummer.quote:Op maandag 28 december 2020 17:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat fluitje is rechtstreeks overgenomen van de jostiband.
Dit dus.quote:Op maandag 28 december 2020 17:25 schreef datismijnmening het volgende:
Wat zijn de beatles toch saaaaaaaaaaaai![]()
Zelfs Helter Skelter?quote:Op maandag 28 december 2020 17:24 schreef Evenstar het volgende:
Ieder jaar probeer ik het weer, maar nee ik vind echt bijna niks van The Beatles leuk.
Het kabbelt en het kabbelt en het kabbelt ....
Alleen de paar écht grote hits als Yesterday en Let It Be vind ik leuk, de rest doet mij ook niks nee.quote:Op maandag 28 december 2020 17:24 schreef Evenstar het volgende:
Ieder jaar probeer ik het weer, maar nee ik vind echt bijna niks van The Beatles leuk.
Het kabbelt en het kabbelt en het kabbelt ....
Nope. Was wel in Frieslandquote:Op maandag 28 december 2020 17:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
keken ze niet raar bij die cafetaria?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |