Die heeft zo'n rare blik inderdaad, ik ben er nog steeds niet uit of dat nou de kleur van zijn ogen is of dat er echt een angststoornis in 'm schuil gaat...quote:Op maandag 28 december 2020 16:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nicky Romero ziet eruit alsof ie elk moment vanwege brand het pand kan gaan uitrennen
Toch fijn dat je verwacht dat zo'n gast het IQ van een bowlingbal heeft en ie dat dan ook gewoon bevestigtquote:
Ook in gelovige kringen kom je niet ver met zulke openingszinnenquote:Op maandag 28 december 2020 16:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nederland is ook veel te ongelovig hiervoor.
Ik kon me ook een hele slechte herinneren. Ik zat tijdens uitgaan met een meid te praten die ik die avond heb leren kennen, beetje kletsen en flirten enzo.quote:Op maandag 28 december 2020 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met uitgaan ging 1 van de gozers in onze groep allerlei foute openingszinnen op mij testen
De enige die ik heb onthouden ging zo:
Hij vroeg of hij even aan mijn schouderbladen mocht voelen. Natuurlijk mag dat.
'Ja toch ff checken hoor, waar je vleugels nou zouden moeten zitten, je bent zo'n engel dat je wel uit de hemel moet komen'
Pick up lines zijn in het Engels al cringe, maar in het Nederlands zijn ze nog kazigerquote:Op maandag 28 december 2020 16:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nederland is ook veel te ongelovig hiervoor.
Dat zeg ik, als hij dat serieus op een meisje had gedaan zou het wel gewerkt hebben. Andere jongens uit de groep zouden minder succes hebben gehad gok ikquote:Op maandag 28 december 2020 16:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Werkte het? Jij hebt het wel onthouden
quote:Op maandag 28 december 2020 16:46 schreef essnhills het volgende:
Veilig in het ziekenfonds![]()
![]()
Onder de flatgebouwen van de stad naast jou![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |