Met uitgaan ging 1 van de gozers in onze groep allerlei foute openingszinnen op mij testenquote:
quote:Op maandag 28 december 2020 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met uitgaan ging 1 van de gozers in onze groep allerlei foute openingszinnen op mij testen
De enige die ik heb onthouden ging zo:
Hij vroeg of hij even aan mijn schouderbladen mocht voelen. Natuurlijk mag dat.
'Ja toch ff checken hoor, waar je vleugels nou zouden moeten zitten, je bent zo'n engel dat je wel uit de hemel moet komen'
Het is niet heel ingewikkeld iddquote:Op maandag 28 december 2020 16:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh moet dat zo.
Ik kan het ook zie ik
Nou ja, in elk geval mist dat wel een angelquote:
Ik heb dat trouwens sowieso wel met foto's uit de jaren 60/70, ook bij voetballers. Als je nu babyfaces zoals Mathijs de Ligt of Frenkie de Jong ziet en dan naar gasten kijkt die in die tijd net zo oud waren lijken het wel hun opa'squote:Op maandag 28 december 2020 16:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nou dit idd! Ik kan bijna niet gellven dat ze maar 27 was
Haha om te janken, zo ergquote:Op maandag 28 december 2020 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met uitgaan ging 1 van de gozers in onze groep allerlei foute openingszinnen op mij testen
'Ja toch ff checken hoor, waar je vleugels nou zouden moeten zitten, je bent zo'n engel dat je wel uit de hemel moet komen'
Werkte het? Jij hebt het wel onthoudenquote:Op maandag 28 december 2020 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kleine wasjes, grote wasjesquote:
Ik denk dat hij er best wel mee kon scoren hoor. Maar dat lag meer aan hem dan aan de openingszinnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Nederland is ook veel te ongelovig hiervoor.quote:Op maandag 28 december 2020 16:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij: Deed het pijn?
Zij: Wat?
Jij: Toen je uit de hemel viel?
NeeIk zou hier niet geil van worden
Heerlijk tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |