Het enthousiasme spat er opnieuw van afquote:
quote:Op maandag 28 december 2020 16:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar Janis Joplin was echt ontzettend lelijk. Die heeft zich weleens opgedrongen bij een jonge Bruce Springsteen die niet wist hoe snel ie ervan af moest komen.
die stem alleen alquote:Op maandag 28 december 2020 16:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar Janis Joplin was echt ontzettend lelijk. Die heeft zich weleens opgedrongen bij een jonge Bruce Springsteen die niet wist hoe snel ie ervan af moest komen.
maar ook lagerquote:
Oh moet dat zo.quote:Op maandag 28 december 2020 16:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heaven, must be missing an angel![]()
![]()
Zo weer een extra post erbij met niks
That 70's Showquote:
Goed voorbeeld hierboven doet volgenquote:Op maandag 28 december 2020 16:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh moet dat zo.
Ik kan het ook zie ik
Kookze en smakelijkquote:Op maandag 28 december 2020 16:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Zo maar eens wat koken. Ja erg vroeg, maar ik heb niet geluncht en heb sowieso een beetje een vercrackt eetritme zo na de feestdagen
Nou dit idd! Ik kan bijna niet geloven dat ze maar 27 wasquote:Op maandag 28 december 2020 16:41 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon maar 27 geworden, maar als je die foto's soms ziet van hem en ook van Janis Joplin leken ze wel 2 keer zo oud
Mijn eten gaat ook zo de magnetron in hoorquote:Op maandag 28 december 2020 16:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Zo maar eens wat koken. Ja erg vroeg, maar ik heb niet geluncht en heb sowieso een beetje een vercrackt eetritme zo na de feestdagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |