quote:Op maandag 28 december 2020 16:41 schreef datismijnmening het volgende:
Ik pak er een Desperados bij
Eagles of Linda Ronstadt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Opladen is wel vrij essnhill voor een laptop jaquote:Op maandag 28 december 2020 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schijnbaar moet je als hij zegt dat hij bijna leeg is wel de lader er in doen.
Ik was afgeleid door de muziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
quote:Op maandag 28 december 2020 16:41 schreef datismijnmening het volgende:
Ik pak er een Desperado bij
Die komt nog toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
alsnog, je moet wel even een switch maken en bepaalde loopjes (op de bas dan) zouden soort van andersom moeten.quote:Op maandag 28 december 2020 16:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik, het is niet dat ie de snaren ook verkeerdom had he
quote:Op maandag 28 december 2020 16:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Opladen is wel vrij essnhill voor een laptop jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Inderdaad jaquote:Op maandag 28 december 2020 16:41 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon maar 27 geworden, maar als je die foto's soms ziet van hem en ook van Janis Joplin leken ze wel 2 keer zo oud
Maar Janis Joplin was echt ontzettend lelijk. Die heeft zich weleens opgedrongen bij een jonge Bruce Springsteen die niet wist hoe snel ie ervan af moest komen.quote:Op maandag 28 december 2020 16:41 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon maar 27 geworden, maar als je die foto's soms ziet van hem en ook van Janis Joplin leken ze wel 2 keer zo oud
Geen idee of die er tussen stond,quote:
Alles is hetzelfde. Alleen de knoppen zitten en de weg en zo.quote:Op maandag 28 december 2020 16:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
alsnog, je moet wel even een switch maken en bepaalde loopjes (op de bas dan) zouden soort van andersom moeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |