Welk filmpje?quote:Op maandag 28 december 2020 16:33 schreef Evenstar het volgende:
Ik kan dit nummer niet meer horen zonder "Erdogan" te horen door dat parodie filmpje
Ik heb mijn doelen voor vandaag gewoon gehaaldquote:Op maandag 28 december 2020 16:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hmm ja, veel mensen moeten vandaag weer werken.
Daarover gesproken, lukt het?
SAMEquote:
Armen van geestquote:Op maandag 28 december 2020 16:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zalig zijn de vrije van geest
Ik moet nog gaan hardlopen als een van de doelen. Maar dat wordt avondwerk denk ikquote:Op maandag 28 december 2020 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb mijn doelen voor vandaag gewoon gehaald
quote:Op maandag 28 december 2020 16:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
*Kijkt naar foto boven deze post*
Jaja, "Zalf"
Je houdt niet zo van Jimi Hendrix?quote:Op maandag 28 december 2020 16:38 schreef Kanaroe het volgende:
Mijn favo nummer van Jimi, iedereen moet nu z'n mond houden
Hardlopen doe ik morgen of overmorgen wel, alle tijdquote:Op maandag 28 december 2020 16:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik moet nog gaan hardlopen als een van de doelen. Maar dat wordt avondwerk denk ik
Alles wat ie tegenkwamquote:Op maandag 28 december 2020 16:39 schreef MTheBassman het volgende:
speelde hij eigenlijk nou op rechtshandige of linkshandige gitaren?
Een vraag voor echte kennersquote:Op maandag 28 december 2020 16:39 schreef MTheBassman het volgende:
Linkshandig op een rechtshandige gitaar toch?quote:Op maandag 28 december 2020 16:39 schreef MTheBassman het volgende:
Schijnbaar moet je als hij zegt dat hij bijna leeg is wel de lader er in doen.quote:
quote:Op maandag 28 december 2020 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schijnbaar moet je als hij zegt dat hij bijna leeg is wel de lader er in doen.
Ik was afgeleid door de muziek
dat maakt wat ie speelde des te knapper, kan me niet voorstellen dat ik er wat van zou kunnen op een linkshandige basquote:Op maandag 28 december 2020 16:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alles wat ie tegenkwam
MAar rechts voornamelijk. MAar dan andersomstekop
Toffe vader heb jij.quote:Op maandag 28 december 2020 16:39 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn vader heeft laatst stapel Hendrixplaten gekocht
Valt wel mee denk ik, het is niet dat ie de snaren ook verkeerdom had hequote:Op maandag 28 december 2020 16:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat maakt wat ie speelde des te knapper, kan me niet voorstellen dat ik er wat van zou kunnen op een linkshandige bas
Ja, best onhandig.....quote:Op maandag 28 december 2020 16:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Linkshandig op een rechtshandige gitaar toch?
Du Hast?quote:Op maandag 28 december 2020 16:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toffe vader heb jij.
De mijne wilde Frans Bauer op zijn MP3 speler hebben...![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Mijn vader weet niet eens wie Jimi Hendrix isquote:Op maandag 28 december 2020 16:39 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn vader heeft laatst stapel Hendrixplaten gekocht
quote:Op maandag 28 december 2020 16:41 schreef datismijnmening het volgende:
Ik pak er een Desperados bij
Lekker. Ik twijfel of ik vandaag wel aan de alcohol wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |