Net als deze dus gewoon een single die je lekker ongegeneerd kunt meebrullenquote:Op maandag 28 december 2020 16:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die hebben met Kryptonite nog een acceptabele single
Niet veelquote:Op maandag 28 december 2020 16:10 schreef essnhills het volgende:
Wat is er nou weer mis met 3 doors down?
Luister Here Without You maar eens en je weet het.quote:Op maandag 28 december 2020 16:10 schreef essnhills het volgende:
Ze hadden een slechte secret santaquote:Op maandag 28 december 2020 16:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bedenk je wel even dat ze voor deze gifjes dus wel een Nickelback cd hebben moeten aanschaffen
Kryptonite is een aardig liedjequote:Op maandag 28 december 2020 16:10 schreef essnhills het volgende:
Precies, je hoeft toch niet alles van een band leuk te vinden om een liedje te waarderen?quote:Op maandag 28 december 2020 16:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net als deze dus gewoon een single die je lekker ongegeneerd kunt meebrullen
With or without you is toch best een gedrochtquote:
Luister ik regelmatig, en nuquote:Op maandag 28 december 2020 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Luister Here Without You maar eens en je weet het.
Niks mis meequote:Op maandag 28 december 2020 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Luister Here Without You maar eens en je weet het.
Ze waren de enige band die bij de inauguratie van Trump wilden optredenquote:Op maandag 28 december 2020 16:10 schreef essnhills het volgende:
Dan luister je regelmatig een vreselijk lied.quote:
Das toch van U2?quote:Op maandag 28 december 2020 16:11 schreef Poppejans het volgende:
[..]
With or without you is toch best een gedrocht
Al die bands die je noemt hebben wel minimaal 1 of meerdere goede nummers hoor. Er zijn sowieso maar weinig artiesten die ik altijd kut vind, dan zit je al snel op van die Nederhoppers of figuren als Beyoncé ofzo.quote:Op maandag 28 december 2020 16:11 schreef MTheBassman het volgende:
iedereen zit altijd qua nederlandse bands te zeiken op blof en kensington, maar racoon is ook echt vaak aids, vind ze net zo erg als the script![]()
![]()
![]()
![]()
Ja wtf dat kan echt niet?quote:Op maandag 28 december 2020 16:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wtf ga ze nou serieus een telefoon nummer van iemand oplezen?
Is dat niet illegaal ivm privacy ofzo?
Een nummer van hun werd altijd gedraaid in de Appie waar ik werkte. Dan komt het vanzelf je strot uit.quote:Op maandag 28 december 2020 16:11 schreef MTheBassman het volgende:
iedereen zit altijd qua nederlandse bands te zeiken op blof en kensington, maar racoon is ook echt vaak aids, vind ze net zo erg als the script![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind eigenlijk dat die alledrie (naast de troep) ook gewoon mooie nummers hebbenquote:Op maandag 28 december 2020 16:11 schreef MTheBassman het volgende:
![]()
![]()
![]()
Oh dat heet helemaal niet zo zie ik nu boven mequote:
Neequote:Op maandag 28 december 2020 16:11 schreef Poppejans het volgende:
[..]
With or without you is toch best een gedrocht
Zal wel niet een echt telefoonnummer zijnquote:Op maandag 28 december 2020 16:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wtf ga ze nou serieus een telefoon nummer van iemand oplezen?
Is dat niet illegaal ivm privacy ofzo?
Eensquote:Op maandag 28 december 2020 16:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies, je hoeft toch niet alles van een band leuk te vinden om een liedje te waarderen?
Volgens heb ik hier eerder vandaag iets over cancelculture gezegdquote:Op maandag 28 december 2020 16:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ze waren de enige band die bij de inauguratie van Trump wilden optreden
per band maar 1 of 2 nummers die ik oke vind, en de rest kan ik niet aanhoren. Ik hou gewoon niet van die moderne rock kabbelnummers.quote:Op maandag 28 december 2020 16:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Al die bands die je noemt hebben wel minimaal 1 of meerdere goede nummers hoor. Er zijn sowieso maar weinig artiesten die ik altijd kut vind, dan zit je al snel op van die Nederhoppers of figuren als Beyoncé ofzo.
Die doos met haar spraakgebrek hebben we gisteren ook al gehoordquote:
Die gast vind ik er altijd zo ongezond uitzien, maar dat komt waarschijnlijk door die te felle blauwe ogenquote:Op maandag 28 december 2020 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nicky Romero, dit had niet gehoeven.
Oké dat is wel vrij jammer, maar goed, we hadden hier laatst nog een discussie over de muziek los zien van de persoonlijkheid van de artiest enzoquote:Op maandag 28 december 2020 16:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ze waren de enige band die bij de inauguratie van Trump wilden optreden
Niet gezien want ik had je geblocktquote:Op maandag 28 december 2020 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens heb ik hier eerder vandaag iets over cancelculture gezegd
Ik vind Brother, Clean Again en Don't Give Up The Fight wel aardig. Daar houdt het wel op.quote:Op maandag 28 december 2020 16:13 schreef TheVulture het volgende:
Bij Racoon is het een beetje mis gegaan toen ze met Love You More een gigahit scoorden, die liedjes daarvoor waren zoveel leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |