Maar ligt dat aan het nummer of aan dat ze populair zijn geworden?quote:Op maandag 28 december 2020 16:13 schreef TheVulture het volgende:
Bij Racoon is het een beetje mis gegaan toen ze met Love You More een gigahit scoorden, die liedjes daarvoor waren zoveel leuker
Simpele oplossing; niet de clip kijkenquote:
nou ze screwen zichzelf anders prima momenteel.quote:Op maandag 28 december 2020 16:13 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
'Screw England' voelt toch wel anders aan zo na de Brexit.
quote:Op maandag 28 december 2020 16:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet gezien want ik had je geblockt
Lekker Dafne pompenquote:Op maandag 28 december 2020 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nicky Romero, dit had niet gehoeven.
Feels like flying?quote:Op maandag 28 december 2020 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Brother, Clean Again en Don't Give Up The Fight wel aardig. Daar houdt het wel op.
Al trek ik deze nog wel redelijk, maar ik snap het ook wel als mensen dit cola zonder prik vinden.
Geniaal!quote:Op maandag 28 december 2020 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Simpele oplossing; niet de clip kijken
Die was ouder (en gaat idd wel)quote:
quote:
Toen Love You More aansloeg zijn ze muzikaal meer die zwijmelweg op gegaan ipv het wat vlottere werk wat ze daarvoor hadden, zoals Happy Family en Feel Like Flying etc...quote:Op maandag 28 december 2020 16:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar ligt dat aan het nummer of aan dat ze populair zijn geworden?
En toen reageerde ik met een schilderij van Hitler. Straal genegeerd.quote:Op maandag 28 december 2020 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens heb ik hier eerder vandaag iets over cancelculture gezegd
Ik denk niet dat ik dat gezien hebquote:Op maandag 28 december 2020 16:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En toen reageerde ik met een schilderij van Hitler. Straal genegeerd.
Al lang niet meer... hij is in de coronatijd vooral heel veel bij Rico Verhoeven te vinden geweest, die twee leken wel getrouwd op een gegeven momentquote:
Oh ja goeie, Feel Like Flying is ook nog wel tof.quote:Op maandag 28 december 2020 16:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toen Love You More aansloeg zijn ze muzikaal meer die zwijmelweg op gegaan ipv het wat vlottere werk wat ze daarvoor hadden, zoals Happy Family en Feel Like Flying etc...
Had toch geen waarde. Schilderij ook amper trouwens.quote:Op maandag 28 december 2020 16:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat gezien heb
Blijkbaar maakte het geen indruk inderdaadquote:Op maandag 28 december 2020 16:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had toch geen waarde. Schilderij ook amper trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |