scheert u weg, randstedeling!quote:Op maandag 28 december 2020 15:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Schattig, provincialen met hun provinciale problemen
Ik vond het wel een aardige docu.quote:Op maandag 28 december 2020 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Icarus vind ik niks, matige tekst ook.
Sorry.quote:
(Ik ben hartstikke provinciaal)quote:Op maandag 28 december 2020 15:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
scheert u weg, randstedeling!
Liever Flight Of Icarus van Iron Maidenquote:Op maandag 28 december 2020 15:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Icarus
De rest hoeft van mij niet zo nodig.
En alsnog hoor ik dat liever dan Café Weltschmerzquote:Op maandag 28 december 2020 15:07 schreef Eightyone het volgende:
Wat een vreselijke stem heeft die 'avontuurlijke 50plusser' van de Clup-app-reclame.
quote:Op maandag 28 december 2020 15:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Liever Flight Of Icarus van Iron Maiden
Door die reclame weet ik zeker dat ik over tien-en-een-half jaar geel klup app wilquote:Op maandag 28 december 2020 15:07 schreef Eightyone het volgende:
Wat een vreselijke stem heeft die 'avontuurlijke 50plusser' van de Clup-app-reclame.
Zijn die ineens naar minuten overgeschakeld?quote:
Mag sowieso ook meer Iron Maiden inquote:Op maandag 28 december 2020 15:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Liever Flight Of Icarus van Iron Maiden
Die versie is nog veel beter. Als Bocelli voor het eerst invalt BWOAAAHHHHHHHquote:
Ik redde mezelf ternauwernood van een blamage.quote:Op maandag 28 december 2020 15:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zijn die ineens naar minuten overgeschakeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |