Ja moet ik ieder jaar. Niks ernstigs hoor, maar er zit een vlekje en dat willen ze monitoren....quote:
Minuut te kort voor de Cooper Test.quote:Op maandag 28 december 2020 14:13 schreef tompsv18 het volgende:
Met 02:02 is dat nummer van Blur wel echt te kort
Minuutje langer had van mij wel gemogen, maar snap je punt.quote:Op maandag 28 december 2020 14:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
vind ik juist perfect zo. Even een hele korte intense wervelwind, en dan gelijk weer door
quote:
ik ga het niet terugzoekenquote:Op maandag 28 december 2020 14:14 schreef cafca het volgende:
![]()
![]()
Één van mijn eerste singletjes, dit. Maar dat heb ik vast ook al eerder gemeld
How you gonna see me nowquote:
quote:Op maandag 28 december 2020 14:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja moet ik ieder jaar. Niks ernstigs hoor, maar er zit een vlekje en dat willen ze monitoren....
quote:Op maandag 28 december 2020 14:14 schreef Cee het volgende:
Als het koud is heeft ie een Mini Cooper.
quote:
Jij! Wordt! CHEERLEADER!quote:
En geen TV.quote:Op maandag 28 december 2020 14:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En tot die tijd wachten? Geen internet?
Coolquote:
Als hij het eerder kan fixen issie welkom.quote:
eens, deze hoefde van mij niet.quote:Op maandag 28 december 2020 14:15 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind deze niet echt heel goed van Alice Cooper
Vergeet Tommy Cooper nietquote:
Mini Cooper is ook wel aardig.quote:
weet je zeker dat dat geen winterpenis?quote:Op maandag 28 december 2020 14:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Sneeuwpopje met flinke winterpeen erin?
Deze tattoo?quote:Op maandag 28 december 2020 14:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]mijn doel is om zoveel mogelijk Rolling Stones muziek te kennen
Anders hoeft die tattoo niet @:dven
Helpt ook niet data papa NFL fan isquote:
waar ga je heen?quote:Op maandag 28 december 2020 14:17 schreef essnhills het volgende:
Oke is ga nu toch echt even spulletjes verzamelen
Verkeerd momentquote:Op maandag 28 december 2020 14:17 schreef essnhills het volgende:
Oke is ga nu toch echt even spulletjes verzamelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |