Schitterend project, ik ga je volgen.quote:Op maandag 28 december 2020 23:29 schreef 0108daniel het volgende:
Bedankt voor alle reacties en blijkbaar grote interesse!
Dat motiveert![]()
Bij deze de eerste foto van de bouw.
[ afbeelding ]
Aha, ik zit absoluut niet in de "Lego" dus geen idee dat sommige kleuren duurder zijn als anderequote:Op dinsdag 29 december 2020 00:01 schreef 0108daniel het volgende:
Met de besparing bedoelen ze dan ze 'goedkope' kleuren en blokken gebruiken.
De draagconstructie zie je namelijk niet, het zou dan zonde van de prijs zijn als je dure steentjes als constructie gaat gebruiken of 'dure' kleuren.
De kwaliteit is zeer goed, ik kan geen versmolten steentjes, mislukte steentjes oid vinden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:09 schreef Coelho het volgende:
[..]
Schitterend project, ik ga je volgen.
Wat is je eerste indruk van de steentjes, ik begrijp dat je ze zelf ergens besteld hebt aan de hand van een inventory? Heb je eerst van verschillende leveranciers samples laten komen of heb je gewoon blind een paar duizend euro uitgegeven met de hoop dat het goed is?
Op de foto lijkt het allemaal niet heel lekker te passen. Hopelijk heb ik daar geen gelijk in. Het zorgt overigens wel voor een wat meer authentieke look, zo'n gebouw moet niet kaarsrecht en strak zijn.
Dit is het grootste project wat ik momenteel heb.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:09 schreef 111210 het volgende:
Leuk dit, gok dat je hier wel wat maandjes mee bezig bent (als je het tussen je werk door moet doen)
Is dit je eerste grote bouwwerk of heb je al wat ervaring met dit soort dingen?
Jammer dat lego zo duur is, blijf toch altijd weg van merkloos omdat de kwaliteit wat minder is en de blokjes of te los of te strak zitten, paar jaar terug in iedergeval (zal ook wel per fabrikant verschillen)
Ben idd wel benieuwd of het heel veel van het zelfde is of dat er ook wel veel afwisseling in bouwtechnieken in zit.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:00 schreef egelhond het volgende:
Ben ook wel benieuwd. Wel een smak geld. Hoe groot word die wel niet?
Ben je niet bang dat je er na 200 uur niet helemaal klaar mee bent? Zoveel hetzelfde.
Afmetingen staan in de OPquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:00 schreef egelhond het volgende:
Ben ook wel benieuwd. Wel een smak geld. Hoe groot word die wel niet?
Ben je niet bang dat je er na 200 uur niet helemaal klaar mee bent? Zoveel hetzelfde.
Er is geen overzicht, weet wel dat er nog een kathedraal van 20.000 steentjes is.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Welke gebouwen zijn er nog meer in dit genre? Is er ergens een overzicht te vinden?
De gebouwen waarvan je bouwinstructies kunt kopen van dezelfde ontwerpen zijn deze:quote:Op woensdag 30 december 2020 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Welke gebouwen zijn er nog meer in dit genre? Is er ergens een overzicht te vinden?
Er zijn verschillende officiële websites waar ze te koop zijn.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:30 schreef 111210 het volgende:
Waar haal je eigenlijk zo’n grote partij verschillende steentjes vandaan?
https://www.amazon.com/dp/B08NV8BGQC?ref=myi_title_dpquote:Op donderdag 31 december 2020 11:30 schreef 111210 het volgende:
Waar haal je eigenlijk zo’n grote partij verschillende steentjes vandaan?
Ja hoor, dit is pagina 82 van de 2383 pagina's...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:47 schreef Barreltje het volgende:
Leuk project TS!
Voor de info, zou je de blz ( xx/xxx ) bij je bouwwerk kunnen benoemen? Intressant om te zien hoe ver je al in het proces bent
Mocht je mee willen bouwen... 2,50 per dagquote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:33 schreef Basp1 het volgende:
Veel succes
Je kunt hem altijd als hij in de weg staat weer afbreken en daarna verhuren.![]()
https://www.omroepbrabant(...)stelpt-met-aanvragen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |