Ja, dit soort nummers neigen toch erg naar "behang".quote:Op maandag 28 december 2020 12:40 schreef MTheBassman het volgende:
ik weet niet wat het is, meeste ballads van DS doen me vrij weinig. Hun wat meer progressieve en swingende repertoir maakt het dan wel weer goed
Mark Morrison?quote:Op maandag 28 december 2020 12:41 schreef Kopiko het volgende:
Mark vormt een mooi opwarmertje voor Mark
meer een levenslesquote:Op maandag 28 december 2020 12:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Krijgen we weer een persconferentie?
Dat redt het nummerquote:Op maandag 28 december 2020 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit instrumentale stuk is GENOT
Ze zijn verantwoordelijk voor Walk of Lifequote:Op maandag 28 december 2020 12:42 schreef tompsv18 het volgende:
Dire Straits heeft vrijwel geen slechte nummers gemaakt. Best knap.
Wel mee eens, anders was het net zo'n kabbelaar als Why Worry of Your Latest Trickquote:
Eensquote:Op maandag 28 december 2020 12:42 schreef DecoAoreste het volgende:
Straks een van de beste nummers van Coldplay, zin in
Bij iedere Coldplay nummer roept tenminste één user dit en heb nog steeds geen enkel goed nummer van Coldplay gehoordquote:Op maandag 28 december 2020 12:42 schreef DecoAoreste het volgende:
Straks een van de beste nummers van Coldplay, zin in
Ik hoor liever You and Your Sisterquote:Op maandag 28 december 2020 12:42 schreef SonicVolcano het volgende:
You and Your Friend is voor mij de beste van dit album. Met die slide gitaar
Beetje overplayed, maar wel een lekker nummertjequote:Op maandag 28 december 2020 12:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze zijn verantwoordelijk voor Walk of Life
Mwuah, zitten wel een paar mindere goden bij hoor, ik vind (zelfs als fan) Walk of Life bijv écht verschrikkelijk en simpel.quote:Op maandag 28 december 2020 12:42 schreef tompsv18 het volgende:
Dire Straits heeft vrijwel geen slechte nummers gemaakt. Best knap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |