abonnement Unibet Coolblue
  maandag 28 december 2020 @ 11:21:54 #51
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_197016534
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 11:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wie gaat er spookrijden bij zo'n mooi nummer :')
ftfy
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 28 december 2020 @ 11:24:45 #52
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_197016606
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 11:05 schreef ijs_beer het volgende:
Ik had net een kleine gerichte coronameltdown. :@ en ik heb het op Twitter gegooid.

Nu voel ik me vies. :P
Om nog even op de inhoud in te gaan. Hoewel er zeker een boel incompetentie in het spel is, zou dit probleem niet opgelost zijn wanneer er competentere mensen hadden gezeten, in mijn ogen. Er zijn gewoon een aantal systematische weeffouten die nu naar boven komen, zoals die ontzettende decentraliserende middelmanagement gedachte.
En ik begrijp de woede richting de individuen en instituten tot op zekere hoogte zeker wel, maar daarmee komen we zeker niet verder of tot oplossingen. Want je kan wel weer bedenken hoe dat dan gaat, er worden een paar poppetjes vervangen om de onrust weg te nemen, maar er worden geen structurele problemen opgelost en het gaat daarna alsnog weer vrolijk fout.

Waar ik mij nu dan weer aan erger, is de focus die er nu ineens ligt op Van Dissel over die uitspraak gisteren. Die man doet wat een wetenschapper doet, nuance aanbrengen. Dat hij communicatief niet de grootste ster is, weten we intussen wel. Hoeft hij (wat mij betreft) ook niet te zijn, hij is (met het RIVM) kennispartner en adviseur van de overheid. Maakt geen beleid of wat dan ook. RIVM zou er zeker goed aan doen wat kundigere mensen ernaast te hebben voor communicatie, maar laat vakidioten als zo'n Van Dissel vooral vakidioten zijn.
Dat zo'n focus op het RIVM ontstaat, zegt in mijn ogen ook weer veel over het kabinet wat geen leiding neemt en zich overal achter verschuilt.

Maar in maart vooral weer met z'n allen op Rutte stemmen, dan gaat alles wel goed komen, hoor! Nederland heeft deze situatie wat dat betreft verdiend ook :s)
pi_197016653
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 11:24 schreef Hamlapjes het volgende:

Waar ik mij nu dan weer aan erger, is de focus die er nu ineens ligt op Van Dissel over die uitspraak gisteren.
Wat heeft hij gezegd dan?

edit: oh zie het al, had dat niet meegekregen gisteren.
Koel en donker bewaren
pi_197016710
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 11:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wie gaat er spookrijden bij zo'n mooi nummer :')
Aandachtshoer :{w
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_197016756
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 11:20 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Minder opgeblazen dan van het weekend! Dus dat is fijn. w/

(Ik denk dat Wim Hof niet helemaal mijn ding is trouwens)
Fijn *O*

Nee, snap ik hoor. Dat hoor ik meer :P
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  maandag 28 december 2020 @ 11:30:32 #56
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197016763
zoals altijd bij problemen, en dat is in de Corona crisis niet anders: de beste stuurlui staan aan wal
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator maandag 28 december 2020 @ 11:31:32 #57
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_197016788
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 11:24 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Om nog even op de inhoud in te gaan. Hoewel er zeker een boel incompetentie in het spel is, zou dit probleem niet opgelost zijn wanneer er competentere mensen hadden gezeten, in mijn ogen. Er zijn gewoon een aantal systematische weeffouten die nu naar boven komen, zoals die ontzettende decentraliserende middelmanagement gedachte.
En ik begrijp de woede richting de individuen en instituten tot op zekere hoogte zeker wel, maar daarmee komen we zeker niet verder of tot oplossingen. Want je kan wel weer bedenken hoe dat dan gaat, er worden een paar poppetjes vervangen om de onrust weg te nemen, maar er worden geen structurele problemen opgelost en het gaat daarna alsnog weer vrolijk fout.

Waar ik mij nu dan weer aan erger, is de focus die er nu ineens ligt op Van Dissel over die uitspraak gisteren. Die man doet wat een wetenschapper doet, nuance aanbrengen. Dat hij communicatief niet de grootste ster is, weten we intussen wel. Hoeft hij (wat mij betreft) ook niet te zijn, hij is (met het RIVM) kennispartner en adviseur van de overheid. Maakt geen beleid of wat dan ook. RIVM zou er zeker goed aan doen wat kundigere mensen ernaast te hebben voor communicatie, maar laat vakidioten als zo'n Van Dissel vooral vakidioten zijn.
Dat zo'n focus op het RIVM ontstaat, zegt in mijn ogen ook weer veel over het kabinet wat geen leiding neemt en zich overal achter verschuilt.

Maar in maart vooral weer met z'n allen op Rutte stemmen, dan gaat alles wel goed komen, hoor! Nederland heeft deze situatie wat dat betreft verdiend ook :s)
Allemaal waar. En helemaal eens.

Maar ik trek Hugo de Jonge nu gewoon heel slecht meer okeee. ;( Met z'n hoofd.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_197016897
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 11:31 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Allemaal waar. En helemaal eens.

Maar ik trek Hugo de Jonge nu gewoon heel slecht meer okeee. ;( Met z'n hoofd.
Same, daarom ga ik meestal tijdens presco's boodschappen doen of koken met de afzuigkap aan op standje maximaal.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 28 december 2020 @ 11:35:48 #59
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_197016901
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 11:31 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Allemaal waar. En helemaal eens.

Maar ik trek Hugo de Jonge nu gewoon heel slecht meer okeee. ;( Met z'n hoofd.
Ik snap de emotie erin, hoor :P
Denk zelf dat die grote mediacampagne al eerder was opgezet als potentieel stemkanon voor het CDA. En zo op het einde van het jaar wil iedereen natuurlijk spreken met de man die aan het hoofd van de crisis stond (of ja, had moeten staan :') ), dus ik snap wel waar het vandaan komt en vind het dan wat overdreven dat er zo'n ding van wordt gemaakt, want dat leidt weer af van de inhoud die er echt toe doet.
Dat gezegd hebbende, had allemaal niet gehoeven van mij (en ik lees/luister dat allemaal dan ook niet, anders ga ik mij er net zo aan ergeren _O- )

Zou zelf eigenlijk graag eens zien dat er wat meer focus wordt gelegd op de rol van Rutte hierin, maar iedereen laat hem ook maar weer wegkomen met het afschuiven van de risico's op z'n collega's |:)
pi_197016928
Hey pretty baby with the high heels on!
Koel en donker bewaren
pi_197016969
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 11:35 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Ik snap de emotie erin, hoor :P
Denk zelf dat die grote mediacampagne al eerder was opgezet als potentieel stemkanon voor het CDA. En zo op het einde van het jaar wil iedereen natuurlijk spreken met de man die aan het hoofd van de crisis stond (of ja, had moeten staan :') ), dus ik snap wel waar het vandaan komt en vind het dan wat overdreven dat er zo'n ding van wordt gemaakt, want dat leidt weer af van de inhoud die er echt toe doet.
Dat gezegd hebbende, had allemaal niet gehoeven van mij (en ik lees/luister dat allemaal dan ook niet, anders ga ik mij er net zo aan ergeren _O- )

Zou zelf eigenlijk graag eens zien dat er wat meer focus wordt gelegd op de rol van Rutte hierin, maar iedereen laat hem ook maar weer wegkomen met het afschuiven van de risico's op z'n collega's |:)
Net als met de toeslagenaffaire laat Rutte het makkelijk afglijden. Als het kabinet opstapt in Januari, maar dan over x aantal maanden dezelfde poppetjes weer terug op andere ministerposten.

Ik vind dat Rutte & Asscher zich terug moeten trekken als lijsttrekker.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_197017029
Dit nummer ken ik van Flikken Maastricht
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 28 december 2020 @ 11:42:13 #63
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_197017033
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 11:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit nummer ken ik van Flikken Maastricht
ik ken het niet :@
Same shit, different day
SC hopper present
  ESF Reporter maandag 28 december 2020 @ 11:44:03 #64
87554 Cee
Welluk?
pi_197017083
In het T2000 topic zegt iemand:
quote:
Tsja, dit. Zet er een discobeat onder en je hebt een nummer van Serhat.
_O-
pi_197017119
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 11:44 schreef Cee het volgende:
In het T2000 topic zegt iemand:
[..]

_O-
Klopt wel qua stem
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_197017370
Enya O+
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_197017391
HHB spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 28 december 2020 @ 11:57:30 #68
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197017438
Huul'n weer bij dit liedje van Enya :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_197017453
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 11:55 schreef Em31 het volgende:
HHB spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_197017502
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 11:57 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_197017538
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 12:00 schreef Em31 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  ESF Reporter maandag 28 december 2020 @ 12:03:56 #72
87554 Cee
Welluk?
pi_197017581
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 11:55 schreef Em31 het volgende:
HHB spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso, als je Great British Bake-off gewend bent dan sta je toch met je oren te klapperen met de “spektakel”stukken van gisteren. _O-
  maandag 28 december 2020 @ 12:06:03 #73
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197017632
Zo te zien moet ik HHB nog wel terug gaan kijken :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_197017638
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 12:03 schreef Cee het volgende:

[..]

Sowieso, als je Great British Bake-off gewend bent dan sta je toch met je oren te klapperen met de “spektakel”stukken van gisteren. _O-
Ja echt, had het gevoel dat het niveau vorig jaar wel een keer wat hoger was, dit was echt weer vanouds _O-
pi_197017699
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 12:06 schreef Arizona het volgende:
Zo te zien moet ik HHB nog wel terug gaan kijken :D
:Y
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')