Niet voor @laxus13 want die lust geen koffiequote:Op maandag 28 december 2020 10:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zal m'n Dolce Gusto zo ook voor jullie nog even aanzetten
Die ook wel ja en Logical Song is ook een goed popliedjequote:
Al heel lang niet meer volgens mij. Dat duet tussen Rick en Roger aan het eind is zo goedquote:Op maandag 28 december 2020 10:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Staat Rudy niet in de lijst?
Dat zei mijn vriendin net ook al ja.quote:
... wie laat wie nu uit?quote:Op maandag 28 december 2020 10:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Staat Rudy Carell in de keuzelijst?
quote:Op maandag 28 december 2020 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zei mijn vriendin net ook al ja.
Voor @laxus13 maak ik wel een winterglow thee danquote:Op maandag 28 december 2020 10:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet voor @:laxus13 want die lust geen koffie
oke dan geen gele kaart voor jou.quote:Op maandag 28 december 2020 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ook wel ja en Logical Song is ook een goed popliedje
Ik lust ook geen koffie, dus hij is snel klaarquote:Op maandag 28 december 2020 10:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet voor @:laxus13 want die lust geen koffie
Voor mij ook graag... ik drink geen koffie.quote:Op maandag 28 december 2020 10:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Voor @:laxus 13 maak ik wel een winterglow thee dan
Beterquote:Op maandag 28 december 2020 10:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Voor @:laxus13 maak ik wel een winterglow thee dan
Ik evenminquote:Op maandag 28 december 2020 10:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik lust ook geen koffie, dus hij is snel klaar
Fool's Overture sowiesoquote:Op maandag 28 december 2020 10:38 schreef Zorro het volgende:
School en Fools Overture zijn voor mij de beste van Supertramp, ik weet niet welke ik beter moet vinden van die twee. Gelijkspel.
School, Fool's Overturequote:
Take the Long Way Home, Give a Little Bit, ook prima.quote:Op maandag 28 december 2020 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ook wel ja en Logical Song is ook een goed popliedje
Fool's Overture, sowieso een van de beste platen ooitquote:Op maandag 28 december 2020 10:38 schreef Zorro het volgende:
School en Fools Overture zijn voor mij de beste van Supertramp, ik weet niet welke ik beter moet vinden van die twee. Gelijkspel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |