quote:Op maandag 28 december 2020 10:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien toch je haar eens gaan wassen na die vette feestdagen...
Dan heb je met recht een rotjeugd gehadquote:Op maandag 28 december 2020 10:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan heb je wel heel veel rotjes afgestoken
Nu wel?quote:
gegild als een keukenmeidquote:Op maandag 28 december 2020 10:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dan heb je met recht een rotjeugd gehad
quote:
Dan kan je alsnog beter naar Tubular Bells luisterenquote:Op maandag 28 december 2020 10:36 schreef MadMaster het volgende:
Dit piano pingeltje maakt de song, verder is het niet heel spectaculair...
Ik ken dit alleen van de Top 2000, maar ik denk dat ik dit eigenlijk wel het beste nummer vind van de Tramp.quote:
Staat Rudy Carell in de keuzelijst?quote:Op maandag 28 december 2020 10:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Stem standaard op Rudy maar helaas
Misschien moet je hem een boodschap sturen.quote:Op maandag 28 december 2020 10:36 schreef SonicVolcano het volgende:
School niet?quote:Op maandag 28 december 2020 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken dit alleen van de Top 2000, maar ik denk dat ik dit eigenlijk wel het beste nummer vind van de Tramp.
Zal m'n Dolce Gusto zo ook voor jullie nog even aanzettenquote:Op maandag 28 december 2020 10:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Schenk je voor ons ook even koffie in?
Nee, verder kan ik Supertramp zeer waarderen.quote:Op maandag 28 december 2020 10:36 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Dan kan je alsnog beter naar Tubular Bells luisteren
Staat Rudy niet in de lijst?quote:Op maandag 28 december 2020 10:36 schreef SonicVolcano het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |