Dat is wel weer minder.quote:Op maandag 28 december 2020 09:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach nergens voor nodig hoor. Moet straks werken
Ja werden dat er legendarisch veel?quote:
Beide nummers van Moby wel. Wel een trouw publiek denk ikquote:Op maandag 28 december 2020 09:13 schreef Fred_B het volgende:
Deze staat al 7 jaar op bijna dezelfde plek.
Geen idee, heb geneens meegedaan, moest weer optijd op vandaagquote:Op maandag 28 december 2020 09:13 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja werden dat er legendarisch veel?
Ben afgehaakt na Within Temptation
Best wel lekker op dit tijdstip.quote:Op maandag 28 december 2020 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beide nummers van Moby wel. Wel een trouw publiek denk ik
nee dat was een fiasco, maar ik zat om 2 uur aan het bier en iets teveel bier gedronken en niet zo lang geslapenquote:
Staan er maar 2 in?quote:Op maandag 28 december 2020 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah een echte diehardquote:Op maandag 28 december 2020 09:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee dat was een fiasco, maar ik zat om 2 uur aan het bier en iets teveel bier gedronken en niet zo lang geslapen
wat is de andere nummer?quote:Op maandag 28 december 2020 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het heeft al genoeg moeite gekost om deze erin te krijgen.quote:Op maandag 28 december 2020 09:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Staan er maar 2 in?
Narural blues niet?
Amateur...quote:Op maandag 28 december 2020 09:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee dat was een fiasco, maar ik zat om 2 uur aan het bier en iets teveel bier gedronken en niet zo lang geslapen
Dus even stiekem top2000 luisterenquote:Op maandag 28 december 2020 09:16 schreef Koen66 het volgende:
lekker een kwartier in een meeting met een leverancier zitten, iedereenw as er behalve de leverancier
Nee, de vraag hoe laat het is stelt ie niet en Go staat er ook niet inquote:Op maandag 28 december 2020 09:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Staan er maar 2 in?
Narural blues niet?
Lift me Up met de clip van op en neer gaande boobbies in t-shirts?quote:Op maandag 28 december 2020 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, de vraag hoe laat het is stelt ie niet en Go staat er ook niet in
Tja de leeftijd hequote:Op maandag 28 december 2020 09:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Leverancier zit ook top2000 te luisteren en te fokkenquote:Op maandag 28 december 2020 09:16 schreef Koen66 het volgende:
lekker een kwartier in een meeting met een leverancier zitten, iedereenw as er behalve de leverancier
Hoe laat het is, verrek die mama appelsap kende ik serieus nog nietquote:Op maandag 28 december 2020 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, de vraag hoe laat het is stelt ie niet en Go staat er ook niet in
Die gaan we ook niet op de radio zien.quote:Op maandag 28 december 2020 09:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lift me Up met de clip van op en neer gaande boobbies in t-shirts?
Anders dan Porcelain en Why Does My Heart heeft er nooit in gestaan, zie ik nu...quote:Op maandag 28 december 2020 09:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Staan er maar 2 in?
Narural blues niet?
Werkzequote:Op maandag 28 december 2020 09:19 schreef alopio het volgende:
maar ik ga nu echt aan de arbeid, al weer uitgesteld. Veel plezier vandaag
succesquote:Op maandag 28 december 2020 09:19 schreef alopio het volgende:
Doe Koen de groeten in de meeting.quote:Op maandag 28 december 2020 09:19 schreef alopio het volgende:
Werk zequote:Op maandag 28 december 2020 09:19 schreef alopio het volgende:
Werk zequote:Op maandag 28 december 2020 09:19 schreef alopio het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |