Mijn vriendin vindt het het meest vreselijke nummer in de lijst.quote:Op maandag 28 december 2020 01:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zouden er oprecht mensen zijn die haten op Drs. P?
Kleine Pjotr himself misschienquote:Op maandag 28 december 2020 01:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Een mens moet ongeveer 1.5 liter per dag drinken, dus dat gebeurt meermaals per dagquote:Op maandag 28 december 2020 01:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit overkomt je wel vaker heb ik het idee.
Eens. Dat hele stuk erken ik sowieso niet als Brabant.quote:Op maandag 28 december 2020 01:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet verder, maar ik vind dat een doodeng gebied waar ik liever wegblijf. Religekkies.
Dat is ordinaire nichtendisco, Donna heeft 50 betere nummers.quote:Op maandag 28 december 2020 01:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Jammer van Richard Harris idd, maar geen overbodige kuffer wmb
Dumpenquote:Op maandag 28 december 2020 01:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn vriendin vindt het het meest vreselijke nummer in de lijst.
quote:Op maandag 28 december 2020 01:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn vriendin vindt het het meest vreselijke nummer in de lijst.
"I left my cake out in the rain"quote:Op maandag 28 december 2020 01:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Jammer van Richard Harris idd, maar geen overbodige kuffer wmb
Wat is deze ....quote:Op maandag 28 december 2020 01:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik lig nu twee shotjes achter. ik heb geen zin om op te staan![]()
Ben ook doodop![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 december 2020 01:05 schreef essnhills het volgende:
Het was reuze gezellig mensen, maar ik ga wel slapen nu![]()
![]()
quote:Op maandag 28 december 2020 01:05 schreef essnhills het volgende:
![]()
De teloorgang van FOK!quote:Op maandag 28 december 2020 01:05 schreef essnhills het volgende:
![]()
Ze heeft zeker betere ja. Lady Of The Night kan ik met name altijd wel waarderenquote:Op maandag 28 december 2020 01:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is ordinaire nichtendisco, Donna heeft 50 betere nummers.
Hij is toch weer met hangende pootjes teruggekeerd/ in genade aangenomen bij Live na dat akkefietje met gages?quote:Op maandag 28 december 2020 01:04 schreef Viv het volgende:
[..]
Ook gezien op een festival, ik vond het maar triest.Zijn eigen nummers sloegen niet aan, en dan ging het publiek wél redelijk los op de Live-klassiekers die hij ook speelde. Als je het daarvan moet hebben..
Haten? Nee. Maar dat wil niet zeggen dat ik oprecht kan genieten van zijn werk.quote:Op maandag 28 december 2020 01:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
We doen het samen hoor.quote:Op maandag 28 december 2020 01:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben ook doodop![]()
![]()
![]()
Trustequote:Op maandag 28 december 2020 01:05 schreef essnhills het volgende:
![]()
Heen en weer, heen en weer..quote:Op maandag 28 december 2020 01:05 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Haten? Nee. Maar dat wil niet zeggen dat ik oprecht kan genieten van zijn werk.
Dat is wel echt een drankprobleem: te lui om booze te pakken.quote:Op maandag 28 december 2020 01:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben ook doodop![]()
![]()
![]()
Niks mis met een beetje nichtendisco Mexquote:Op maandag 28 december 2020 01:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is ordinaire nichtendisco, Donna heeft 50 betere nummers.
Ja dit was in zijn Live-loze periode.quote:Op maandag 28 december 2020 01:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is toch weer met hangende pootjes teruggekeerd/ in genade aangenomen bij Live na dat akkefietje met gages?
quote:Op maandag 28 december 2020 01:06 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Alleen SAMEN krijgen we die shotjes erdoorheen gejaagd.
Ik kan daar weinig mee. In mijn uurlijstjes zou die versie van mij eenquote:Op maandag 28 december 2020 01:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje nichtendisco Mex
Zeker legendarisch.quote:
Verrassend lang ja, maar geen strafquote:Op maandag 28 december 2020 01:07 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens mij is dit wel de albumversie.
quote:
quote:Op maandag 28 december 2020 01:06 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Alleen SAMEN krijgen we die shotjes erdoorheen gejaagd.
Hoezo?quote:Op maandag 28 december 2020 01:07 schreef Evenstar het volgende:
Krijgen de zoomers andere nummers te horen ofzo
Dit is genot.quote:Op maandag 28 december 2020 01:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Verrassend lang ja, maar geen straf
Baggy Trousers, let them all outquote:
Nou vooruit!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |