Die fles is eind deze week wel leeg tochquote:
Nee, die cover verdient geen respectquote:Op maandag 28 december 2020 01:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Respect voor zijn smaak!
[ afbeelding ]
@Yashaaaaaquote:Op maandag 28 december 2020 01:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar zijn je andere schermen?
Was ook niet leukquote:Op maandag 28 december 2020 01:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat ging echt niet normaal snel toen. Als je even iets anders ging doen was je 3 topics kwijt.
Gelukkig was ik daar toen niet bij.quote:
zeker.quote:Op maandag 28 december 2020 01:14 schreef MTheBassman het volgende:
Er staat wel Phil collins in de lijst, vind je niet?
quote:Op maandag 28 december 2020 01:14 schreef MTheBassman het volgende:
Er staat wel Phil collins in de lijst, vind je niet?
Met sinaasappelsap, limoen, een beetje vodka en sprite is het lekkerquote:Op maandag 28 december 2020 01:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow daar ben ik een keer heel ziek van geweest. Sindsdien niet meer puur gedronken. vorige week wel een cocktail ontdekt en die was erg lekker.
ik ook nietquote:Op maandag 28 december 2020 01:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig was ik daar toen niet bij.
quote:Op maandag 28 december 2020 01:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die fles is eind deze week wel leeg toch
Is van @Yashaaaaaquote:
Sleep wellquote:Op maandag 28 december 2020 01:05 schreef essnhills het volgende:
Het was reuze gezellig mensen, maar ik ga wel slapen nu![]()
![]()
Tja, je zou voor minder doorslaan ook he. Kan ergens wel begrijpen dat er zaden voor extreem rechtse denkbeelden bij die bandleden gezaaid zijnquote:Op maandag 28 december 2020 01:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met die band is het daarna ook nooit meer goed gekomen he... totaal doorgedraaid.
Die ligt al 10 minuten!quote:
Die had ik niet geprobeerd. Ik had eentje met limoensap, heel veel ijs en spa rood.quote:Op maandag 28 december 2020 01:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met sinaasappelsap, limoen, een beetje vodka en sprite is het lekker
Wattan?quote:Op maandag 28 december 2020 01:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zo, alcohol werkt wel snel bij jou of niet
en ik bedenk me ook dat dit niet eens genesisquote:Op maandag 28 december 2020 01:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb al erg Phil Collins gehoord deze week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |