Heb ooit nog op die Eagles Of Death Metal versie gestemd toen die na Bataclan ook in de T2000 kwamquote:Op maandag 28 december 2020 01:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Save a Prayer is beter, maar al geweest
Hup, in een Reflex zo die broek uitquote:
iedereen maakt foutenquote:Op maandag 28 december 2020 01:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heb ooit nog op die Eagles Of Death Metal versie gestemd toen die na Bataclan ook in de T2000 kwam
teaseman?quote:Op maandag 28 december 2020 01:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Straks een striptease van peaceman.
Who tipped him offquote:Op maandag 28 december 2020 01:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
hij moet wel ziek zijn, kan niet anders.
Ah oke. Ja dit is wel aardig hoor, maar ze kunnen zoveel beter.quote:Op maandag 28 december 2020 01:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgens mij loop ik best een eind achter.
Ik was nog bij dat irritante gedoe van Van Inkel.
Vorig jaar hebben wij op een gegeven moment echt topics in enkele minuten vol lopen spammen om record te breken, was niet normaalquote:
quote:Op maandag 28 december 2020 01:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heb ooit nog op die Eagles Of Death Metal versie gestemd toen die na Bataclan ook in de T2000 kwam
Zullen we dit jaar niet eens nodig hebbenquote:Op maandag 28 december 2020 01:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben wij op een gegeven moment echt topics in enkele minuten vol lopen spammen om record te breken, was niet normaal
Ugh. Toen iedereen ineens sentimenteel ging doen en op Imagine stemmenquote:Op maandag 28 december 2020 01:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Met die band is het daarna ook nooit meer goed gekomen he... totaal doorgedraaid.quote:Op maandag 28 december 2020 01:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Wel geinig dat we vorig jaar dachten: dit aantal topics gaan we niet snel meer evenaren. Little did we knowquote:Op maandag 28 december 2020 01:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zullen we dit jaar niet eens nodig hebben
Al jaren niks meer mee gedaan, rip.quote:Op maandag 28 december 2020 01:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Doet er trouwens iemand aan RateYourMusic oid?
Moet echt meer gaan bijhouden daar
Ow daar ben ik een keer heel ziek van geweest. Sindsdien niet meer puur gedronken. vorige week wel een cocktail ontdekt en die was erg lekker.quote:
wat is er gebeurd?quote:Op maandag 28 december 2020 01:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met die band is het daarna ook nooit meer goed gekomen he... totaal doorgedraaid.
Ja, dat ging echt niet normaal snel toen. Als je even iets anders ging doen was je 3 topics kwijt.quote:Op maandag 28 december 2020 01:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben wij op een gegeven moment echt topics in enkele minuten vol lopen spammen om record te breken, was niet normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |