Je stinkt dus naar knoflook?quote:Op zondag 27 december 2020 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit wordt jouw nieuwe koosnaampje voor mij?
Die met dat rare kapsel?quote:Op zondag 27 december 2020 21:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij het darten staat de dikkere van de twee nu wel voor, dus ik zou het ook niet geheel uitsluiten
Nee, de hanenkam is de minder dikke van de twee en staat 3-2 achterquote:
Maar je wilde niet aioli met mij ruilenquote:Op zondag 27 december 2020 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
*Geeft Em 5% van de rechten als ze van kant wisselt.
Ohquote:Op zondag 27 december 2020 21:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, de hanenkam is de minder dikke van de twee en staat 3-2 achter
Netjes!quote:Op zondag 27 december 2020 21:47 schreef Arizona het volgende:
Over bijnamen:
Ik denk dat ik mezelf voortaan Arioli ga noemen.
quote:Op zondag 27 december 2020 21:47 schreef Arizona het volgende:
Over bijnamen:
Kijk uit, straks glijden jullie IN de deceptiequote:Op zondag 27 december 2020 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
*Gaat treurig met Arizona vanuit een hoekje zitten staren naar het uitzicht der deceptie.
Rechten kan je op afstand ruilen, alioli niet Jobi!quote:Op zondag 27 december 2020 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar je wilde niet aioli met mij ruilen
Lijkt dat niet te veel op areola?quote:Op zondag 27 december 2020 21:47 schreef Arizona het volgende:
Over bijnamen:
Het is weer voorbij, goddank! Dit was dus gelukkig níet alles, er komt nog meerquote:Op zondag 27 december 2020 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
*Gaat treurig met Arizona vanuit een hoekje zitten staren naar het uitzicht der deceptie.
Maar wil je dan niks met mij ruilen of doen?quote:Op zondag 27 december 2020 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Rechten kan je op afstand ruilen, alioli niet Jobi!
Nog niet! Ik denk dat ik eerst even m'n huidige serie ga afkijken en daarna doe ik deze. Jij wel gezien?quote:Op zondag 27 december 2020 21:48 schreef molloot200 het volgende:
@:Strani Eerste aflevering van Doodstil gezien? Wat vond je ervan?
Tim, partypooperquote:
Jaquote:Op zondag 27 december 2020 21:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is weer voorbij, goddank! Dit was dus gelukkig níet alles, er komt nog meer
Zeker bij darten is dat relatiefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |