quote:Op zondag 27 december 2020 21:30 schreef Berkery het volgende:
[..]
Mijn auto staat wat hoger in de lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Make love, not war ☮
oh misschien dan tochquote:Op zondag 27 december 2020 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Ik heb wel veel gegeten de afgelopen dagen?
dit blijft hetgene waar ik aan denk bij dit nummer, RandyGod.quote:
Schoot me zo ineens te binnen. Dat is waar ook.quote:Op zondag 27 december 2020 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goed onthoudenDie hebben we vorig jaar op 30 december gekocht inderdaad.
Het is wel een tweedehands, best oudquote:
Bij dit en bij Lordequote:Op zondag 27 december 2020 21:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dit blijft hetgene waar ik aan denk bij dit nummer, RandyGod.
Beter wel. Even de boel resetten.quote:Op zondag 27 december 2020 21:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik ben alcoholist geworden, katers werden mij basically gewoon alcoholontwenning, deed mijn lichaam en mentale gesteldheid veel slechts. Dus ja, ik besloot ermee te kappen voor een tijdje
2? Waarom 2?quote:Op zondag 27 december 2020 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Heb net een nieuwe van de baas, en misschien komend jaar nog 2 'nieuwe' erbij
Ja anders blijft er geen tijd over om die superinteressante stukjes tussendoor te doen he, keuzes!quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 21:30 schreef Berkery het volgende:
[..]
Mijn auto staat wat hoger in de lijstIk geloof dat Prince met mijn andere de lijst niet gehaald heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Woensdag nietquote:Op zondag 27 december 2020 21:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Water is nat.
Gras is groen.
Linssen mist een kans.
Feeling good on a wednesday yayayaquote:Op zondag 27 december 2020 21:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Bij dit en bij Lorde![]()
![]()
Yayayay i am lorde yayaya
Eentje voor de vrouw, eentje voor de lolquote:Op zondag 27 december 2020 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
2? Waarom 2?
Wij krijgen geen auto van de baas. Nu helemaal niet, we zitten al sinds maart thuis te werken. In totaal 5x op kantoor geweest.
Ach dat weten jullie over een paar maanden toch niet meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |