quote:Op zondag 27 december 2020 21:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik kwam (rara) op de wikipediapagina van Jaffa Cakejes en wilde deze info even met jullie delen
[..]
Belastingontduiking is niets nieuws.quote:
Mooi hoe dat werkt huhquote:Op zondag 27 december 2020 21:32 schreef z80 het volgende:
Belastingontduiking is niets nieuws.
De Vietnamezen onder Franse overheersing deden het ook al.
Op bootjes moest belasting betaald worden. Op een ronde bak die kon drijven niet.
Gevolg is inmiddels bekent en een toeristenval geworden. Vissersbootjes die rond zijn.
quote:The U.S. Customs Department charges a 12 percent import duty on dolls, classified as representing humans, as opposed to a 6.8 percent tariff on toys, which can represent monsters or robots. The two lawyers, Sherry Singer and Indie Singh, persuaded Marvel that they could help the company save money by arguing that superhero characters like Wolverine from the X-Men series were more like mutants than human beings.
Het bestellen is niet waar het aan schort. PostNLquote:Op zondag 27 december 2020 19:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ahhh mocht je gaan bestellen, het zijn aanraders. De vorige keer had ik ook normale rundvlees kroketten en die vond ik niet spectaculair lekkerder, dus geen aanrader
Kroketten kwijt!?quote:Op zondag 27 december 2020 21:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het bestellen is niet waar het aan schort. PostNL
Oh, da’s ergquote:Op zondag 27 december 2020 21:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het bestellen is niet waar het aan schort. PostNL
quote:Op zondag 27 december 2020 22:11 schreef derLudolf het volgende:
Opgebakken tijdens de Postnl kerstborrel
Dat weten we morgen waarschijnlijk pas. En vooral of ze nog eetbaar zijn, als ze niet kwijt zijn.quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 22:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Opgebakken tijdens de Postnl kerstborrel
Maar sinds wanneer dan onderweg?quote:Op zondag 27 december 2020 22:41 schreef Vanyel het volgende:
Dat weten we morgen waarschijnlijk pas. En vooral of ze nog eetbaar zijn, als ze niet kwijt zijn.
Aye...sinds maandag alquote:Op zondag 27 december 2020 22:46 schreef Vanyel het volgende:
Zaterdag besteld, maandag verzonden.
Dat is dus de vraag. Maar 7 dagen is iig niet hoe het bedoeld is.
Heb wel al contact gehad met zeer vriendelijke kroketman. Die was er ook erg verdrietig over.
Ik vrees toch dat ze inmiddels in innige kamertemperatuuromhelzing zijn beland. Nu maar hopen dat die temp niet zo hoog is.quote:Op zondag 27 december 2020 22:49 schreef Vanyel het volgende:
Ja![]()
24 kroketten en 7 kleintjes
Wel genoeg om elkaar koud te houden zeg maar....
Neem aan dat je nieuwe opgestuurd krijgt na 1 januari mag ik hopen.quote:Op zondag 27 december 2020 22:55 schreef Vanyel het volgende:
Mja vooral ook omdat ik zoveel kroketten bepaald niet in een week wenste op te eten.
Dat is koeltechnisch wel een erg grote uitdagingquote:Op zondag 27 december 2020 22:46 schreef Vanyel het volgende:
Heb wel al contact gehad met zeer vriendelijke kroketman. Die was er ook erg verdrietig over.
Da’s wel te lang denk. Wat zonde en wat jammer voor julliequote:Op zondag 27 december 2020 22:46 schreef Vanyel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |