SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, onz is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon. Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Dat is ook veel leuker dan hier rondhangenquote:
quote:Op zondag 27 december 2020 21:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is ook veel leuker dan hier rondhangen
gaat waarschijnlijk ook 2 dosissen worden.quote:Op zondag 27 december 2020 21:28 schreef jealgu het volgende:
Het kan opeens hard gaan met de vaccinaties. Als ook Janssen wordt goedgekeurd, een waarvan veel dosissen zijn besteld en maar een dosis pp nodig is, zouden we geloof ik in Juli genoeg vaccines voor een procent of 70% vd bevolking hebben. Darlt is veel, ook omdat er een percentage is dat toch niet gevaccineerd wil worden.
Kan geen fout van Pfizer geweest zijn, zij leveren de vaccins op (ongeveer) -75°C, de klant is verantwoordelijk voor het ontdooien.quote:Op zondag 27 december 2020 20:44 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als dat een fout van Pfizer is dan zou ik niet te hard lachen, heb je nog kans dat we dat hier ook zullen hebben.
Kan ik me voorstellen. Lijkt me nog wel eens leuk om zo’n mooi gebouw te maken met Lego. Duur is het wel.quote:Op zondag 27 december 2020 21:29 schreef chratnox het volgende:
[..]Wel veel duurder. Wel leuke hobby, die Lego Creator/Technic sets voor volwassenen heb je wel wat uurtjes voor nodig
Die doen het dus een stuk beter dan wijquote:Op zondag 27 december 2020 21:41 schreef tesssssssss het volgende:
100.000 corona-besmettingen gemeld in 9 dagen in Zuid-Afrika.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)egelen-vaccin-pfizer
Dat virus is hier ook al. Die nieuwe variant.quote:Op zondag 27 december 2020 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die doen het dus een stuk beter dan wij
Bedoel dat wij in verhouding een heel stuk meer besmettingen hebben dan daarquote:Op zondag 27 december 2020 21:45 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat virus is hier ook al. Die nieuwe variant.
Nu nog wel, ja.quote:Op zondag 27 december 2020 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bedoel dat wij in verhouding een heel stuk meer besmettingen hebben dan daar
nee, je mag niet kiezen, je word gewoon opgeroepenquote:Op zondag 27 december 2020 21:46 schreef Discombobulate het volgende:
Wie bepaalt eigenlijk welk vaccin mensen krijgen? We hebben er meerdere namelijk, Pfizer, Moderna, etc. Maar wie bepaalt dat? En mag je ook kiezen?
Wie kiest er dan wel en waarop worden deze keuzes gebaseerd? Waarom persoon A Pfizer en persoon B Moderna?quote:Op zondag 27 december 2020 21:47 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nee, je mag niet kiezen, je word gewoon opgeroepen
Nog niet, maar of dat zo blijft is natuurlijk ook afwachten.quote:Op zondag 27 december 2020 21:47 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nee, je mag niet kiezen, je word gewoon opgeroepen
Hangt van heel veel meer af dan alleen besmettelijkheid, dus weet niet of het zomaar gaat veranderen.quote:
doe mij maar een cocktail van alle 3 danquote:Op zondag 27 december 2020 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog niet, maar of dat zo blijft is natuurlijk ook afwachten.
Ik ga ook voor the all you can vaccin.quote:Op zondag 27 december 2020 21:52 schreef Predator40 het volgende:
[..]
doe mij maar een cocktail van alle 3 dan
Ik geloof dat ze in Duitsland in een verpleeghuis op eigen initiatief zijn begonnen met inenten.quote:Op zondag 27 december 2020 21:52 schreef Noek het volgende:
Als nu de noodklokken luiden in tehuizen en dat is de 1e doelgroep dan ga je die vaccins toch niet weken op een plank laten liggen?
Maar ja, maakt niet uit, joh. Haalt geen kont uit en succes verder met defensie.
Misschien is dat wel de slechtste optie die je kan kiezen dan weer.quote:Op zondag 27 december 2020 21:52 schreef Predator40 het volgende:
[..]
doe mij maar een cocktail van alle 3 dan
Ze zijn een dag eerder dan de bedoeling was begonnen ja.quote:Op zondag 27 december 2020 21:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze in Duitsland in een verpleeghuis op eigen initiatief zijn begonnen met inenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |