Had BTS al wel in de lijst verwacht qquote:
Gewoon voor Homburg natuurlijkquote:Op zondag 27 december 2020 19:53 schreef Gretzl het volgende:
Dance Monkey in 2021 inruilen voor Sia - Breathe Me #iedereenblij
'39quote:Op zondag 27 december 2020 19:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Komend uur het enige echte QUEEN nummer in deze lijst waar de leadvocals niet voor rekening worden genomen door Mercury
![]()
39?quote:Op zondag 27 december 2020 19:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Komend uur het enige echte QUEEN nummer in deze lijst waar de leadvocals niet voor rekening worden genomen door Mercury
![]()
Nee, laatste jaren altijd op 30 of 31 decemberquote:Op zondag 27 december 2020 19:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Blackpink zou me niks verbazen eigenlijk, maar die zingen niet altijd in het Koreaans meen ik.quote:
Breathe Me is heel mooi, helaas kent de mensheid alleen de nieuwere meuk van Sia.quote:Op zondag 27 december 2020 19:53 schreef Gretzl het volgende:
Dance Monkey in 2021 inruilen voor Sia - Breathe Me #iedereenblij
Nee 1 Aussie eruit en een andere erinquote:
Breathe van the Prodigy, nog beter. Helaas al geweestquote:Op zondag 27 december 2020 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Breathe Me is heel mooi, helaas kent de mensheid alleen de nieuwere meuk van Sia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |