Watjequote:Op zondag 27 december 2020 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het stiekem ook wel leuk, maar schijnt hip te zijn om te zeggen dat je een pleurishekel aan dit nummer hebt.
quote:Op zondag 27 december 2020 19:51 schreef MTheBassman het volgende:
Deze is toch wel echt een guilty pleasure voor mij![]()
![]()
Dit valt dan wel weer tegen....quote:
Het is lekker catchy en liefquote:Op zondag 27 december 2020 19:53 schreef Isorden het volgende:
[..]
[..]
Dit valt dan wel weer tegen....
quote:Op zondag 27 december 2020 19:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat zou ik wel n stunt vinden. We dachten eerder nog dat MrBassman een tweede account van jou was. Die kende ook weinig.
Volgend jaar K-pop lawinequote:Op zondag 27 december 2020 19:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Enige Koreaanstalige nummer ooit in de Top 2000 denk ik?
peaceman heeft er ook geen last van hoor. Ik kijk het in bed, 's morgens en 's avonds en soms overdag. Maar dan staat de tv op mute en zit hij achter de pc met muziek aan.quote:Op zondag 27 december 2020 19:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach heb er geen last van verder. Ik moet de komende week gewoon werken en zij is vrij, dus die gaat dat heel de dag kijken natuurlijk
Ik ken best wel wat, ik heb gewoon een verschrikkelijk probleem met namen. Geldt voor mensen maar ook voor muziekquote:Op zondag 27 december 2020 19:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat zou ik wel n stunt vinden. We dachten eerder nog dat MrBassman een tweede account van jou was. Die kende ook weinig.
Dat komt omdat Boudewijn in elk geval nog hoger staat.quote:Op zondag 27 december 2020 19:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Waarom staar dit zo hoog? Moeten we hiervoor op BoudewijnGod wachten?
geen idee. zou best kunnen. ik vind m nog steeds leukquote:Op zondag 27 december 2020 19:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Enige Koreaanstalige nummer ooit in de Top 2000 denk ik?
Ik ken het eigenlijk voornamelijk vanwege deze geniale remixquote:Op zondag 27 december 2020 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Watje
Ik vind dit gewoon wel een lekker nummertje
Maar jij blijft onze koninginquote:Op zondag 27 december 2020 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Nee, geloof het of niet, maar er zijn meer mensen die titels niet herkennen
In potentie vaak een dodenbonus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |