SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei What can change the nature of a man?
Maar je zou haar doenquote:Op zondag 27 december 2020 19:42 schreef Tagliano het volgende:
Ik word doodmoe van die Maan
Mag ik dat zo zeggen
Vorig jaar was het wel erger. Toen was letterlijk alleen Wade de goede speler naast Van Gerwen in dat kwart.quote:Op zondag 27 december 2020 19:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad, en Bunting ging er weer kansloos af tegen vGerwen (en gaf dan ook geen enkele tegenstand).
Schema is een beetje hetzelfde gebleven helaas
Ze heeft een hartslag tochquote:Op zondag 27 december 2020 19:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Maar je zou haar doen
Dat mag ik zo zeggen
Ze moeten rekken.quote:Op zondag 27 december 2020 19:43 schreef Vriezzer het volgende:
Jezus dat duurde en duurde en duurde.
Diep in de nacht.
De nieuwe wimderon is uitquote:
Klopt.quote:Op zondag 27 december 2020 19:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vorig jaar was het wel erger. Toen was letterlijk alleen Wade de goede speler naast Van Gerwen in dat kwart.
Als zelfs Marco Borsato er al overheen is geweest zal ze van mij toch niet meer schrikken ouwe reusquote:Op zondag 27 december 2020 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als jij met haar klaar bent nog steeds?
Geen idee wat je van plan bent.quote:Op zondag 27 december 2020 19:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als zelfs Marco Borsato er al overheen is geweest zal ze van mij toch niet meer schrikken ouwe reus
Zeker.quote:Op zondag 27 december 2020 19:45 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een bazenactie van Barney
Voor het WK2022 staat het door de Coronaranking natuurlijk wel minder vast.quote:Op zondag 27 december 2020 19:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt.
vGerwen-vdBergh zou een genotskwartfinale zijn, dus daar op hopen.
Precies. Denk dat Cross en Gurney tegen die tijd rond die plekken staan bijvoorbeeldquote:Op zondag 27 december 2020 19:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voor het WK2022 staat het door de Coronaranking natuurlijk wel minder vast.
Doe dit niet.quote:Op zondag 27 december 2020 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd of @:tong80 hier zo ook komt posten.
alsjeblieft nietquote:Op zondag 27 december 2020 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom doe je dit.quote:Op zondag 27 december 2020 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ligt er ook maar aan wat door kan gaan en niet, natuurlijk.quote:Op zondag 27 december 2020 19:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Denk dat Cross en Gurney tegen die tijd rond die plekken staan bijvoorbeeld
@Poepz0r @PSVCL @klaasweetalles @tong80quote:Op zondag 27 december 2020 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wtf is die weer terug?quote:Op zondag 27 december 2020 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit zou ik eigenlijk best leuk vindenquote:Op zondag 27 december 2020 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb vandaag alleen in DRT geleefd.quote:Op zondag 27 december 2020 19:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die lijst aan aidstopics is niet opgevallen?
Tis tot de 4 joh pannekoek!quote:Op zondag 27 december 2020 19:49 schreef Mani89 het volgende:
Het zal nooit wat worden met Sjonnie Kleeten. Ga gewoon weg.
Hij is al een paar dagen terug, voor kerst dacht ik.quote:Op zondag 27 december 2020 19:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb vandaag alleen in DRT geleefd.
Hopelijk gaat hij het Ajax topic ontregelen.quote:Op zondag 27 december 2020 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij was net alweer boos door de negatieve sfeer in VBL zag ik.
Ik steun deze motie.quote:Op zondag 27 december 2020 19:52 schreef Coco het volgende:
Nou dan mag @:klaasweetalles ook terugkomen.
Vanaf de Matchplay kan alles wel weer met publiek natuurlijk.quote:Op zondag 27 december 2020 19:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ligt er ook maar aan wat door kan gaan en niet, natuurlijk.
Hij was daar nooit zo'n fanatieke poster volgens mij.quote:Op zondag 27 december 2020 19:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hopelijk gaat hij het Ajax topic ontregelen.
quote:Op zondag 27 december 2020 19:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hopelijk gaat hij het Ajax topic ontregelen.
Hij moet gewoon optievenquote:Op zondag 27 december 2020 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij was net alweer boos door de negatieve sfeer in VBL zag ik.
Nee dat is geen act.quote:Op zondag 27 december 2020 19:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij moet gewoon optieven
Met zijn kutact
ff pissenquote:Op zondag 27 december 2020 19:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij moet gewoon optieven
Met zijn kutact
Klaas is overledenquote:Op zondag 27 december 2020 19:52 schreef Coco het volgende:
Nou dan mag @:klaasweetalles ook terugkomen.
Voor Dobey, Bunting en Lewis wordt het sowieso een pittig jaar. Door de vernaggelde ranking en het missen van TV-toernooien in de year-to-date buiten de top-32.quote:Op zondag 27 december 2020 19:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vanaf de Matchplay kan alles wel weer met publiek natuurlijk.
Verwacht dat Q School naar februari gaat, Premier League naar maart, dat het seizoen afgetrapt wordt met een Spring Series, rond mei de UK Open en dat vanaf dan de ET’s/wekelijkse PC’s weer van start gaan.
Heerlijk.quote:Op zondag 27 december 2020 19:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij moet gewoon optieven
Met zijn kutact
Weet ikquote:Op zondag 27 december 2020 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat is geen act.
Hij is echt zo.
Wat is jouw mening over darts?quote:
Leuk meisje gewoonquote:Op zondag 27 december 2020 19:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Maar je zou haar doen
Dat mag ik zo zeggen
De hele Bommelerwaard zelfs.quote:Op zondag 27 december 2020 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal hij nog steeds stukjes schrijven voor de Zaltbommel Courant?
Wikipediastukjes, hij had zo de Dikke van Darte kunnen maken.quote:Op zondag 27 december 2020 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal hij nog steeds stukjes schrijven voor de Zaltbommel Courant?
Dobey gaat zich wel weer in de top 32 spelen. Bunting gaat er uitzakken. Lewis is een twijfelgeval, dat kan twee kanten op.quote:Op zondag 27 december 2020 19:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voor Dobey, Bunting en Lewis wordt het sowieso een pittig jaar. Door de vernaggelde ranking en het missen van TV-toernooien in de year-to-date buiten de top-32.
Dobey heeft het wel af laten weten op de vloer, wel vaker eigenlijk.quote:Op zondag 27 december 2020 19:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dobey gaat zich wel weer in de top 32 spelen. Bunting gaat er uitzakken. Lewis is een twijfelgeval, dat kan twee kanten op.
Gewoon. Normale dingen. Dat ik m'n buurvrouw heb geneukt enzo.quote:
Laat dit maar over zijn ja.quote:Op zondag 27 december 2020 19:57 schreef Tagliano het volgende:
Finish him
Deze pot kan me niet boeien
Heb je hier een voorbeeld van?quote:Op zondag 27 december 2020 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gewoon. Normale dingen. Dat ik m'n buurvrouw heb geneukt enzo.
Iedereen weet dat Manchester United hem direct verhuurde aan Fulham.quote:Op zondag 27 december 2020 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
De tweede grote doelman die uit het veld werd gestuurd door Jol, was Edwin van der Sar spelend voor Juventus. Een club die achteraf spijt kreeg hem te hebben verkocht aan Manchester United.
Uhmmmm???
Taffarel was ook echt een waardeloze keeperquote:Op zondag 27 december 2020 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
De tweede grote doelman die uit het veld werd gestuurd door Jol, was Edwin van der Sar spelend voor Juventus. Een club die achteraf spijt kreeg hem te hebben verkocht aan Manchester United.
Uhmmmm???
Ik ook niet.quote:Op zondag 27 december 2020 19:57 schreef Tagliano het volgende:
Finish him
Deze pot kan me niet boeien
Een kutkeeper ja.quote:Op zondag 27 december 2020 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Taffarel was ook echt een waardeloze keeper
Ze zit nu achter het raam in Nijmegen. Moira.quote:Op zondag 27 december 2020 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je hier een voorbeeld van?
Erik v muiswinkel genotquote:Op zondag 27 december 2020 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
101 interlands.quote:Op zondag 27 december 2020 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dobey is te goed denk ik om al uit beeld te verdwijnen.quote:Op zondag 27 december 2020 19:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dobey heeft het wel af laten weten op de vloer, wel vaker eigenlijk.
De tijden dat DRT-topics wel te volgen zijn liggen doorgaans toch al niet in decemberquote:Op zondag 27 december 2020 19:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je zit in het DRT topic hé. Niemand volgt het volgens mij hier.
Doe nietquote:Op zondag 27 december 2020 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Daarom ben ik uit verveling met Tong in gesprek gegaan.
Off topic maakt mij ook niet uit natuurlijk maar lijkt me leuker om te posten waar mensen er ook wat van snappen en meepraten.quote:Op zondag 27 december 2020 20:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De tijden dat DRT-topics wel te volgen zijn liggen doorgaans toch al niet in december
Zou dit bij Frass wat uitmaken?quote:Op zondag 27 december 2020 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Off topic maakt mij ook niet uit natuurlijk maar lijkt me leuker om te posten [b]waar mensen er ook wat van snappen[/b] en meepraten.
Maar Van den Bergh heeft op de vloer ook nooit stabiel gepresteerd, laten we eerlijk zijn. Af en toe een goed weekendje maar voor zijn kaliber hoort hij veel beter te kunnen. Nu heeft hij het voordeel dat hij zijn TV-deelnames steeds kan gebruiken om de ranking te spekken a la Andersonquote:Op zondag 27 december 2020 20:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dobey is te goed denk ik om al uit beeld te verdwijnen.
En dit was ook een raar vloerjaar. Dimitri staat op de Protour OoM 52e. Dobey corrigeert het wel.
Ik vrees meer voor andere spelers.
Mooi.quote:
DANSEN VOOR JOOOOUUUUquote:Op zondag 27 december 2020 20:02 schreef Tagliano het volgende:
Maan is leuker als ze haar waffel houdt
Misschien verwoord ik het zo beter
Dat geldt voor vrijwel alle vrouwen.quote:Op zondag 27 december 2020 20:02 schreef Tagliano het volgende:
Maan is leuker als ze haar waffel houdt
Misschien verwoord ik het zo beter
Ja dit is weer te algemeenquote:Op zondag 27 december 2020 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat geldt voor vrijwel alle vrouwen.
Dimitri heeft dit seizoen ook nauwelijks ET’s kunnen gooien. Verwacht dat hij zich dit seizoen wel de top 16 in gaat spelen van de Protour OoM.quote:Op zondag 27 december 2020 20:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar Van den Bergh heeft op de vloer ook nooit stabiel gepresteerd, laten we eerlijk zijn. Af en toe een goed weekendje maar voor zijn kaliber hoort hij veel beter te kunnen. Nu heeft hij het voordeel dat hij zijn TV-deelnames steeds kan gebruiken om de ranking te spekken a la Anderson
Dat gaat wat lastigquote:Op zondag 27 december 2020 20:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bedankt Karrel, ga eens naar kapper man
De pieken van Dimi zijn wel een stuk hoger dan de pieken van Wattimenaquote:Op zondag 27 december 2020 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het grappige aan Dimitri is dat ie ook echt niet beter is dan een speler als Wattimena, maar hij piekt gewoon op het podium omdat hij de wedstrijddruk nodig heeft. Zo’n Sjermeen krijgt daar juist zweethandjes van.
Wat een onzin.quote:Op zondag 27 december 2020 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het grappige aan Dimitri is dat ie ook echt niet beter is dan een speler als Wattimena, maar hij piekt gewoon op het podium omdat hij de wedstrijddruk nodig heeft. Zo’n Sjermeen krijgt daar juist zweethandjes van.
Dat was toch een aardige analyse? Ze zitten dichtbij elkaar, dus hij trapte geen open deur in. Overigens dacht ik ook dat Cullen 'm over de streep zou gaan trekken ja. Verder vind ik deze spelers allebei niet zo heel interessant.quote:Op zondag 27 december 2020 19:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik dacht dat @:gwailow dit gepost had
Op TV wel.quote:Op zondag 27 december 2020 20:07 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
De pieken van Dimi zijn wel een stuk hoger dan de pieken van Wattimena
Ik moet morgenmiddag onverwacht werkenquote:Op zondag 27 december 2020 20:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Morgenmiddag wordt fantastisch Zip
Dat vind ik wat te simpel. Dimi heeft veel meer talent dan Djurmeen. Bij Djurmeen is het gevalletje 'als het draait...'quote:Op zondag 27 december 2020 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op de training heb je er zo weinig aanquote:Op zondag 27 december 2020 20:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op TV wel.
Maar denk dat op de training Wattimena beter is.
Op de vloer hoort Jermaine met enige regelmaat bij de besten. Net als Dimi op het podium, maar daar zijn een stuk meer munten te verdienen natuurlijk. Dat scheelt.quote:Op zondag 27 december 2020 20:07 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
De pieken van Dimi zijn wel een stuk hoger dan de pieken van Wattimena
Zin in Dirkquote:Op zondag 27 december 2020 20:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat boeit de training nou weer Coosquote:Op zondag 27 december 2020 20:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op TV wel.
Maar denk dat op de training Wattimena beter is.
Dit is niet best, leukste sessie van deze rondequote:Op zondag 27 december 2020 20:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik moet morgenmiddag onverwacht werken
Gevolgd door een matige avond.quote:Op zondag 27 december 2020 20:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik moet ook werken, ik had erg graag vrij gehad tot oud en nieuw achteraf gezien.quote:Op zondag 27 december 2020 20:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is niet best, leukste sessie van deze ronde
Redekal friedempsjumquote:
Ando-Sujo is nog wel genot, maar inderdaad de middag sessie is beter.quote:
Matigquote:Op zondag 27 december 2020 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet ook werken, ik had erg graag vrij gehad tot oud en nieuw achteraf gezien.
Maar op papier is toch alleen Price v Dolan stom? (sorry wim). Als Durrant scorend weer niet op komt dagen heeft Baggish gewoon kans.quote:
Die kun je missen ja.quote:Op zondag 27 december 2020 20:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Matig
Ik moet misschien dinsdagmiddag nog maar dat is te overzien met Wade-Bunting, Gurney-Dobey en Petersen-Lowe
@Wereldgozer en ik pleiten voorquote:
Durrant - Baggish wordt net zon harkwedstrijd als ditquote:Op zondag 27 december 2020 20:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar op papier is toch alleen Price v Dolan stom? (sorry wim). Als Durrant scorend weer niet op komt dagen heeft Baggish gewoon kans.
Als Dimitri echt zo’n hoog basisniveau had ie het ook allang op de vloer laten zien. Dat zie je bij vGerwen / Price / Wade / Aspinall wel bijvoorbeeld, en ook Anderson wint even met speels gemak een vloertoernooitje. Dimitri piekt eigenlijk bijna nooit op de vloer en zijn basisniveau ligt daar vrij laag.quote:Op zondag 27 december 2020 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat vind ik wat te simpel. Dimi heeft veel meer talent dan Djurmeen. Bij Djurmeen is het gevalletje 'als het draait...'
Durrant kan er niks meer van sinds Coronaquote:Op zondag 27 december 2020 20:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgenavond is toch niet zo heel slecht? Gando - Suljovic kan wel wat worden. Durrant - Baggish ook wel. Price - Dolan is dan wat minder
Bescheiden stukje inteelt.quote:Op zondag 27 december 2020 20:11 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/watch/?v=1172457706191682
Zeer zeker, ik vind de middag alleen leukerquote:Op zondag 27 december 2020 20:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar op papier is toch alleen Price v Dolan stom? (sorry wim). Als Durrant scorend weer niet op komt dagen heeft Baggish gewoon kans.
Werken tot een uur en dan gelijk met bord op schoot aanschuiven bij WKquote:Op zondag 27 december 2020 20:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik dacht dat @:Tagliano vakantie had nu
Ja dat klopt maar wellicht heeft dat ook met stukje ervaring te maken. Humphries gooide ook wat minder op vloer maar op TV toen wel erg goed. Uiteindelijk moet je presteren op TV want daar zijn de pegels te verdienen.quote:Op zondag 27 december 2020 20:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Dimitri echt zo’n hoog basisniveau had ie het ook allang op de vloer laten zien. Dat zie je bij vGerwen / Price / Wade / Aspinall wel bijvoorbeeld, en ook Anderson wint even met speels gemak een vloertoernooitje. Dimitri piekt eigenlijk bijna nooit op de vloer en zijn basisniveau ligt daar vrij laag.
Das zo’n jongen bij wie ongekende krachten naar boven komen als het ergens om draait. Net dat beetje extra focus.
Werelds.quote:Op zondag 27 december 2020 20:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Werken tot een uur en dan gelijk met bord op schoot aanschuiven bij WK
Inderdaad, das het mooiequote:Op zondag 27 december 2020 20:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Op de training heb je er zo weinig aan
Op het ingooibord viel allesquote:Op zondag 27 december 2020 20:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad, das het mooie
Heb ook veel meer met spelers die tijdens wedstrijden pieken dan de “ja maar op de training”-gevallen. Had het ook met tafeltennis, op trainingspartijtjes kon ik sommige spelers nooit verslaan en als het ergens om ging (toernooien dus) dan won ik altijd vrij eenvoudig.
quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 20:15 schreef El-Stinho het volgende:
Jacques roept dat Evans vaak leuke dingen op de vloer laat zien, maar op de avg-ranking van het vloerjaar staat 'ie 67e en ook geen 100+ first9avg.
Sterk stukje hype buildingquote:Op zondag 27 december 2020 20:15 schreef El-Stinho het volgende:
Jacques roept dat Evans vaak leuke dingen op de vloer laat zien, maar op de avg-ranking van het vloerjaar staat 'ie 67e en ook geen 100+ first9avg.
Is het nog steeds NEDERLANDSE regie?quote:Op zondag 27 december 2020 20:15 schreef Tagliano het volgende:
Regie
Gewoon alle vakken afgaan tot je een pijl tegenkomt
Mee eens. Denk dat het bij Dimitri ook wel het stukje publiek nu is, deze omstandigheden lijken ideaal voor hem (hoge druk maar rustige sfeer). Hij liet zich voorheen nog wel eens negatief beïnvloeden door het publiek namelijk.quote:Op zondag 27 december 2020 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar wellicht heeft dat ook met stukje ervaring te maken. Humphries gooide ook wat minder op vloer maar op TV toen wel erg goed. Uiteindelijk moet je presteren op TV want daar zijn de pegels te verdienen.
Ricky Evans laat gewoon soms leuke dingen zien. Podium of vloer.quote:Op zondag 27 december 2020 20:15 schreef El-Stinho het volgende:
Dat wordt alleen benadrukt als de regie vlekkeloos verlooptquote:Op zondag 27 december 2020 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is het nog steeds NEDERLANDSE regie?
Ik zou het niet wetenquote:Op zondag 27 december 2020 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is het nog steeds NEDERLANDSE regie?
Oké arnoquote:Op zondag 27 december 2020 20:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad, das het mooie
Heb ook veel meer met spelers die tijdens wedstrijden pieken dan de “ja maar op de training”-gevallen. Had het ook met tafeltennis, op trainingspartijtjes kon ik sommige spelers nooit verslaan en als het ergens om ging (toernooien dus) dan won ik altijd vrij eenvoudig.
Zelfs Meikle heeft first9 100+avg.quote:Op zondag 27 december 2020 20:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ricky Evans laat gewoon soms leuke dingen zien. Podium of vloer.
Maar daar hebben we het verder niet over.quote:Op zondag 27 december 2020 20:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zelfs Meikle heeft first9 100+avg.
Slutskygodquote:
Hoe laat verwacht jij een Promenade-post van Arie in de SC of hier?quote:Op zondag 27 december 2020 20:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar daar hebben we het verder niet over.
Daar hebben we er meerdere vanquote:Op zondag 27 december 2020 20:19 schreef tong80 het volgende:
Hoe laat moet die dikke, slissende Nederlander gooien ?
Deze man had teveel charisma voor de Eredivisie, hier hijsen we liever boertjes van buutn' als Erik Ten Hag op het schild.quote:
Promenadequote:Op zondag 27 december 2020 20:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe laat verwacht jij een Promenade-post van Arie in de SC of hier?
Ik vind Evans eigenlijk een erg matige speler waarvan ik niet begrijp hoe hij in godsnaam zijn plek in de top 32 heeft behoudenquote:Op zondag 27 december 2020 20:17 schreef Tagliano het volgende:
Evans heeft een hoge piek maar is volstrekt inconsistent als je het mij vraagt
Al zie ik er eigenlijk te weinig van
quote:Op zondag 27 december 2020 20:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben ook trouw kijkerquote:
Ik gok 22:15quote:Op zondag 27 december 2020 20:19 schreef tong80 het volgende:
Hoe laat moet die dikke, slissende Nederlander gooien ?
Ik heb een hekel aan slisseraars.quote:Op zondag 27 december 2020 20:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze man had teveel charisma voor de Eredivisie, hier hijsen we liever boertjes van buutn' als Erik Ten Hag op het schild.
Had nog niks te verdedigen tochquote:Op zondag 27 december 2020 20:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Evans eigenlijk een erg matige speler waarvan ik niet begrijp hoe hij in godsnaam zijn plek in de top 32 heeft behouden
Jij veracht dus Fred Rutten?quote:
De clash der downiesquote:Op zondag 27 december 2020 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar wie weet vind ik Evans slechter omdat het eruit ziet alsof een jongen met een beperking driftig naar een bord zit te smijten
Nee, uitzondering.quote:
Gelukkig is user Slobeend een bijzonder aardige jongenquote:Op zondag 27 december 2020 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je hebt dezelfde humor als @:slobeend
Die zal er ook wel veel bij drinken dan.quote:Op zondag 27 december 2020 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je hebt dezelfde humor als @:slobeend
Typische darter dusquote:Op zondag 27 december 2020 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar wie weet vind ik Evans slechter omdat het eruit ziet alsof een jongen met een beperking driftig naar een bord zit te smijten
Dat hoop ik ook maatquote:Op zondag 27 december 2020 20:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die zal er ook wel veel bij drinken dan.
Jij kan het weten als Gurney fan.quote:Op zondag 27 december 2020 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Preciesquote:Op zondag 27 december 2020 20:23 schreef Tagliano het volgende:
Kunnen deze twee misschien gewoon niet al te best met druk om gaan waardoor ze beter zijn in de leg van de ander
@de_boswachter kijkt ook al naar die onzinquote:Op zondag 27 december 2020 20:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij is toch niet overleden tijdens kerst, de hele dag nog niet gezien.quote:Op zondag 27 december 2020 20:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig is user Slobeend een bijzonder aardige jongen
Sowquote:Op zondag 27 december 2020 20:23 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jij kan het weten als Gurney fan.
Oja dat is zo lastig te zien met r/n/m naast elkaarquote:Op zondag 27 december 2020 20:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
LordVoldermort bedoel je
Ja, dat staat er echt
Misschien heeft hij wel familie.quote:Op zondag 27 december 2020 20:24 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hij is toch niet overleden tijdens kerst, de hele dag nog niet gezien.
Past wel bij zo'n kleurloze vuilniszak.quote:Op zondag 27 december 2020 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
De ferret is ook een vreselijke bijnaam.
Dat hou ik toch allemaal niet bij johquote:Op zondag 27 december 2020 20:24 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nee joh, komt goedquote:Op zondag 27 december 2020 20:24 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Laten we even wachten totdat Henk Krol weer wat felicitaties uit doetquote:Op zondag 27 december 2020 20:24 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zondag 27 december 2020 20:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel familie.
Uhh, daar is hij dan toch geweest? Of is het nu 3e kerstdag?quote:Op zondag 27 december 2020 20:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel familie.
quote:Op zondag 27 december 2020 20:26 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Uhh, daar is hij dan toch geweest? Of is het nu 3e kerstdag?
Misschien wil hij zich in tegenstelling tot wat andere idioten in dit topic netjes aan de coronaregels houdenquote:Op zondag 27 december 2020 20:26 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Net ook weer viesdik gegeten hoor.quote:Op zondag 27 december 2020 20:26 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Cullen be Cullenquote:
45quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |