SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Jeps :pquote:Op zondag 27 december 2020 17:05 schreef Amarantha het volgende:
Jullie ook allemaal een fijne kerst gehad?
quote:Op zondag 27 december 2020 16:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Ama! Goed nieuws.
https://www.forbes.com/si(...)archers-explain-why/
quote:Op zondag 27 december 2020 17:05 schreef Amarantha het volgende:
Jullie ook allemaal een fijne kerst gehad?
zijn we weer dichterbij kerst volgend jaarquote:Op zondag 27 december 2020 17:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu nog oud & nieuw.En dan is het weer klaar.
Eerst voorjaar en zomer.quote:Op zondag 27 december 2020 17:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zijn we weer dichterbij kerst volgend jaar
Wij hebben een enorme berg vuurwerk in de berging voor de kinderen.quote:Op zondag 27 december 2020 17:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu nog oud & nieuw.En dan is het weer klaar.
Ik vind vuurwerk alleen leuk als andere mensen hun salaris de lucht in knallen.quote:Op zondag 27 december 2020 17:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij hebben een enorme berg vuurwerk in de berging voor de kinderen.
Ik geniet echt van de relatieve rust dit jaar. Vorig jaar gooide een overbuurjongen weken lang van die bommen uit zijn raam die dan ongeveer recht voor mijn raam ontploften en ik schrok me elke keer weer wezenloos. "@quote:Op zondag 27 december 2020 17:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij hebben een enorme berg vuurwerk in de berging voor de kinderen.
Oh ik niet met jullie denk ik of naja zolang ik nog op mijn scherm kan zien wat er staat post ik misschien wel iets.quote:
Ben er ook blij mee ja.quote:Op zondag 27 december 2020 17:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geniet echt van de relatieve rust dit jaar. Vorig jaar gooide een overbuurjongen weken lang van die bommen uit zijn raam die dan ongeveer recht voor mijn raam ontploften en ik schrok me elke keer weer wezenloos. "@
Ik moet echt nog maar zien wat er van relatieve rust terechtkomt. Zal blij zijn als het erop zit. In de middag even een zak oliebollen halen, fles Cava heb ik nog staan van vorig jaar (quote:Op zondag 27 december 2020 17:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geniet echt van de relatieve rust dit jaar. Vorig jaar gooide een overbuurjongen weken lang van die bommen uit zijn raam die dan ongeveer recht voor mijn raam ontploften en ik schrok me elke keer weer wezenloos. "@
Wij hebben “kindervuurwerk” gehaald hé.quote:Op zondag 27 december 2020 17:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh maar ik bedoel dat het anders hier al weken als oorlog klinkt en dat is nu niet zo.quote:Op zondag 27 december 2020 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet echt nog maar zien wat er van relatieve rust terechtkomt. Zal blij zijn als het erop zit. In de middag even een zak oliebollen halen, fles Cava heb ik nog staan van vorig jaar () Oudejaarsloten erbij en de avond uitzingen.
Ja snap ik.quote:Op zondag 27 december 2020 17:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij hebben “kindervuurwerk” gehaald hé.
Dat klinkt wel leuk jaquote:Op zondag 27 december 2020 17:28 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien kan ik voor oudjaarsavond wel een ksc quiz maken als jullie dat leuk vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |