SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Jeps :pquote:Op zondag 27 december 2020 17:05 schreef Amarantha het volgende:
Jullie ook allemaal een fijne kerst gehad?
quote:Op zondag 27 december 2020 16:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Ama! Goed nieuws.
https://www.forbes.com/si(...)archers-explain-why/
quote:Op zondag 27 december 2020 17:05 schreef Amarantha het volgende:
Jullie ook allemaal een fijne kerst gehad?
zijn we weer dichterbij kerst volgend jaarquote:Op zondag 27 december 2020 17:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu nog oud & nieuw.En dan is het weer klaar.
Eerst voorjaar en zomer.quote:Op zondag 27 december 2020 17:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zijn we weer dichterbij kerst volgend jaar
Wij hebben een enorme berg vuurwerk in de berging voor de kinderen.quote:Op zondag 27 december 2020 17:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu nog oud & nieuw.En dan is het weer klaar.
Ik vind vuurwerk alleen leuk als andere mensen hun salaris de lucht in knallen.quote:Op zondag 27 december 2020 17:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij hebben een enorme berg vuurwerk in de berging voor de kinderen.
Ik geniet echt van de relatieve rust dit jaar. Vorig jaar gooide een overbuurjongen weken lang van die bommen uit zijn raam die dan ongeveer recht voor mijn raam ontploften en ik schrok me elke keer weer wezenloos. "@quote:Op zondag 27 december 2020 17:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij hebben een enorme berg vuurwerk in de berging voor de kinderen.
Oh ik niet met jullie denk ik of naja zolang ik nog op mijn scherm kan zien wat er staat post ik misschien wel iets.quote:
Ben er ook blij mee ja.quote:Op zondag 27 december 2020 17:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geniet echt van de relatieve rust dit jaar. Vorig jaar gooide een overbuurjongen weken lang van die bommen uit zijn raam die dan ongeveer recht voor mijn raam ontploften en ik schrok me elke keer weer wezenloos. "@
Ik moet echt nog maar zien wat er van relatieve rust terechtkomt. Zal blij zijn als het erop zit. In de middag even een zak oliebollen halen, fles Cava heb ik nog staan van vorig jaar (quote:Op zondag 27 december 2020 17:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geniet echt van de relatieve rust dit jaar. Vorig jaar gooide een overbuurjongen weken lang van die bommen uit zijn raam die dan ongeveer recht voor mijn raam ontploften en ik schrok me elke keer weer wezenloos. "@
Wij hebben “kindervuurwerk” gehaald hé.quote:Op zondag 27 december 2020 17:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh maar ik bedoel dat het anders hier al weken als oorlog klinkt en dat is nu niet zo.quote:Op zondag 27 december 2020 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet echt nog maar zien wat er van relatieve rust terechtkomt. Zal blij zijn als het erop zit. In de middag even een zak oliebollen halen, fles Cava heb ik nog staan van vorig jaar () Oudejaarsloten erbij en de avond uitzingen.
Ja snap ik.quote:Op zondag 27 december 2020 17:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij hebben “kindervuurwerk” gehaald hé.
Dat klinkt wel leuk jaquote:Op zondag 27 december 2020 17:28 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien kan ik voor oudjaarsavond wel een ksc quiz maken als jullie dat leuk vinden?
en de items waren niet over datum?quote:Op zondag 27 december 2020 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
En ja hoor, de deurbel. Een DHL gastje met mijn kerstpakket. Met uitnodiging voor de kerstborrel van 18 december.
Nou ja, toch leuk. Flesje bubbels en wat snekkies.
je bedoeld de doodsehittegolfquote:
die heeft ook dit jaar gewoon weer vuurwerk gok ik, het zijn de brave mensen met normaal vuurwerk die geen vuurwerk hebben.quote:Op zondag 27 december 2020 17:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik niet.quote:
Ja ik word in Zeeland verwachtquote:
awww dat zou ik niet doen hiervoor.quote:Op zondag 27 december 2020 18:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ben bang van vuurwerk.
Als jullie mij hierom een pisnicht willen noemen staat jullie dat vrij.
Geen idee of hij het heeft maar hij heeft het in ieder geval nog niet afgestoken, terwijl hij vorig jaar al half november begon. Dus een hele verbetering.quote:Op zondag 27 december 2020 17:58 schreef mschol het volgende:
[..]
je bedoeld de doodsehittegolf
[..]
die heeft ook dit jaar gewoon weer vuurwerk gok ik, het zijn de brave mensen met normaal vuurwerk die geen vuurwerk hebben.
de teringzooi blijft gewoon
quote:Op zondag 27 december 2020 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal
[ instagram ]
https://www.instagram.com/p/CJTw3Lngfiw/
Ik zou echt niet kunnen poepen bij een eerste date thuis.quote:Op zondag 27 december 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
Er is zon verhaal van een vrouw die ergens een tinderdate had bij een jongen thuis.
ze moest een gerrie doen en deze gerrie wilde niet doortrekken... Heeftz e bedacht hem uit het raampje te gooien... Dat heeft ze op zon manier gedaan dat ze vast kwam te zitten en de hulpdiensten moesten komen om haar er uit te zetten
En wanneer had je die date?quote:Op zondag 27 december 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
Er is zon verhaal van een vrouw die ergens een tinderdate had bij een jongen thuis.
ze moest een gerrie doen en deze gerrie wilde niet doortrekken... Heeftz e bedacht hem uit het raampje te gooien... Dat heeft ze op zon manier gedaan dat ze vast kwam te zitten en de hulpdiensten moesten komen om haar er uit te zetten
Glittergerriequote:Op zondag 27 december 2020 18:12 schreef mschol het volgende:
https://www.instagram.com/p/CJPeVgPHJts/
tsunami cakes? wist niet dat dat bestond
quote:Op zondag 27 december 2020 18:23 schreef UitStraling het volgende:
En het gaat nog steeds over poep, ok doeiiii.
quote:Op zondag 27 december 2020 18:15 schreef Amarantha het volgende:
Het is wel 1 van mijn grootste nachtmerries.. dat een wc verstopt raakt bij iemand anders thuis (door mij).
Heb je de kerstborrel hierdoor gemistquote:Op zondag 27 december 2020 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
En ja hoor, de deurbel. Een DHL gastje met mijn kerstpakket. Met uitnodiging voor de kerstborrel van 18 december.
Nou ja, toch leuk. Flesje bubbels en wat snekkies.
quote:Op zondag 27 december 2020 18:23 schreef UitStraling het volgende:
En het gaat nog steeds over poep, ok doeiiii.
Jouw kasteel heeft natuurlijk gewoon een gemak dat rechtstreeks in de gracht plonst van 20 meter hoog.quote:
Als je dát verstopt krijgt is het tijd voor een bezoek aan de huisarts...quote:Op zondag 27 december 2020 18:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jouw kasteel heeft natuurlijk gewoon een gemak dat rechtstreeks in de gracht plonst van 20 meter hoog.
of je bent het deksel vergetenquote:Op zondag 27 december 2020 18:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je dát verstopt krijgt is het tijd voor een bezoek aan de huisarts...
Nee hoor, er zijn ook andere informatiekanalen tegenwoordigquote:Op zondag 27 december 2020 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb je de kerstborrel hierdoor gemist?
Oh shitquote:
Hoezo alweer?quote:
Kquote:Op zondag 27 december 2020 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn ook andere informatiekanalen tegenwoordig
Kreeg voor 't eerst in 10 jaar een 'kerstpakket'. Een rituals pakket uit de vrouwenlijnquote:Op zondag 27 december 2020 19:24 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn kerstpakket was (ook) een soort van kwijtgeraakt door DHL. Ik ontving die dag van DHL een ander pakketje, maar voor het kerstpakket wat op hetzelfde adres bezorgd moest worden zeiden ze dat het adres niet bestond. Het heeft toen een week ergens gelegen en is daarna retour afzender gegaan. Dat is het moment dat m'n baas er achter kwam en hij is boos geworden op DHL en toen had ik het binnen één dag, precies op tijd voor de borrel![]()
.
Ballie gaat zometeen stuiterend vragen waar ze dat kan zien.quote:Op zondag 27 december 2020 19:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Relaxte tv wel, <land> from above. Beetje boven Thailand hangen nu.
Geef anders maar hier hoorquote:Op zondag 27 december 2020 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kreeg voor 't eerst in 10 jaar een 'kerstpakket'. Een rituals pakket uit de vrouwenlijn97% van het personeel is man
Gaat lekker ruiken op de boot.quote:Op zondag 27 december 2020 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kreeg voor 't eerst in 10 jaar een 'kerstpakket'. Een rituals pakket uit de vrouwenlijn97% van het personeel is man
Kan ook met MS Flightsimulator 2020.quote:Op zondag 27 december 2020 19:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Die matrozen kunnen er ook wat van met van die mierzoete wijvenluchtjes.quote:Op zondag 27 december 2020 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat lekker ruiken op de boot.
Ja dat krijg je als je als low-budget personeel flipse ladybois neemt.quote:Op zondag 27 december 2020 19:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die matrozen kunnen er ook wat van met van die mierzoete wijvenluchtjes.
Je bent mis met het favo land van balquote:Op zondag 27 december 2020 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je als low-budget personeel flipse ladybois neemt.
Waar kan ik dat zien?quote:Op zondag 27 december 2020 19:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |