Voor mij werkt dat prima. Ben nog steeds 25quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welnee! Doe niet zo mal joh. Je ontkent dan toch gewoon het hele bestaan van zwaartekracht en zegt dat iedereen het verkeerd ziet, terwijl je zelf weigert in de spiegel te kijken omdat je bang bent dat je er dan achter komt dat het beeld van de werkelijkheid dat je voor jezelf gecreëerd hebt toch niet helemaal overeenkomt met de realiteit.
Dan blijf je dus gewoon die jonge god tot je dood.
De IC's liggen bijna overal helemaal vol en zo'n maatregel, laat staan lockdown is lastig te voorspellen welk effect je genereert en op welk moment exact. Tenzij het allemaal bewust zo gepland is natuurlijk, omdat het een spel is dat overheden met ons spelen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:59 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Deze redenering snap ik niet.
Als het aantal besmettingen daalt dan is het toch logischerwijs een gevolg van de maatregelen?
Ik neem aan dat je dan ook aan dezelfde maatregelen houdt als er een griep heerst. Gevolgen kunnen hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:20 schreef devlinmr het volgende:
Klopt, maar helaas hebben keuzes consequenties, en ik ben niet bereid de consequentie te dragen voor het mezelf niet aan de maatregelen houden om vervolgens mijn ouders/vrienden/onbekenden de gevolgen van mijn keuzes te laten ondervinden
Ehm nee dat effect is prima te voorspellen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:23 schreef Elan het volgende:
[..]
De IC's liggen bijna overal helemaal vol en zo'n maatregel, laat staan lockdown is lastig te voorspellen welk effect je genereert en op welk moment exact. Tenzij het allemaal bewust zo gepland is natuurlijk, omdat het een spel is dat overheden met ons spelen.
Als ik zelf grieperig ben dan blijf ik inderdaad thuis. Geen behoefte om mijn collega's te besmetten.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:27 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan ook aan dezelfde maatregelen houdt als er een griep heerst. Gevolgen kunnen hetzelfde zijn.
Meeste besmettingen vinden volgens het RIVM (zogenaamd) plaats achter de voordeur, waarbij ons gedrag veel meer bepalend is dan maatregelen die worden ingevoerd. Dus zo eenvoudig zou dat helemaal niet te voorspellen zijn, tenzij er andere, menselijke factoren een rol spelen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:28 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ehm nee dat effect is prima te voorspellen.
Een virus draag je over van mens op mens via contact.
Geen of minder contact = minder of geen overdracht.
Incubatietijd is ~2 weken dus vanaf 2 weken na invoering kun je een daling verwachten
Dan ben je al te laat. Want incubatie tijd is 2 dagen. Je zou dan hetzelfde moeten doen als nu. Dus bij een griepgolf uit voorzorg de maatregelen in acht nemen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:29 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Als ik zelf grieperig ben dan blijf ik inderdaad thuis. Geen behoefte om mijn collega's te besmetten.
Collega's die stoer roepen dat ze ondanks koorts gewoon komen werken krijgen van mij idd een sneer
En hoe komt dat virus binnenshuis? Komt niet zomaar door het open raam vliegen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Meeste besmettingen vinden volgens het RIVM (zogenaamd) plaats achter de voordeur, waarbij ons gedrag veel meer bepalend is dan maatregelen die worden ingevoerd. Dus zo eenvoudig zou dat helemaal niet te voorspellen zijn, tenzij er andere, menselijke factoren een rol spelen.
Wellicht, maar waar je vergelijking scheef gaat is dat covid vele malen besmettelijker is en we er geen weerstand tegen hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:31 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Dan ben je al te laat. Want incubatie tijd is 2 dagen. Je zou dan hetzelfde moeten doen als nu. Dus bij een griepgolf uit voorzorg de maatregelen in acht nemen.
Ik begreep dat het mogelijk ook voor een borstvergroting en penis verlenging zorgtquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Duitse politicus waarschuwt voor ‘killervaccin’ tegen corona: ‘Jullie zetten levens op het spel’
Het onafhankelijke Duitse deelstaatparlementslid Heinrich Fiechtner heeft fel uitgehaald naar de Duitse overheid en media, die hij beschuldigt van het verspreiden van propaganda en misinformatie over het nieuwe coronavirus. In een vlammend betoog waarschuwde dr. Fiechtner daarnaast voor de gevolgen van het ‘killervaccin’ tegen corona.
Nadat hij op tv een item had gezien waarin professor Uwe Janssens zei dat ic-afdelingen overvol waren, besloot de politicus contact op te nemen met het ziekenhuis waar Janssens werkt. Hij kreeg naar eigen zeggen te horen dat daar op dat moment geen enkele coronapatiënt op de ic lag.
Volgens dr. Fiechtner wordt de ernst van de coronacrisis overdreven om de draconische maatregelen te kunnen rechtvaardigen. “Jullie vernietigen een heel land. Jullie zorgen ervoor dat mensen lijden, in paniek raken en sterven! Jullie kunnen deze maatregelen – de mondkapjes, afstandsregels, quarantaine en lockdowns – niet rechtvaardigen.”
Illegale overheidsbepalingen
Fiechtner, van oorsprong hematoloog en oncoloog, wees op de risico’s die het nieuwe coronavaccin met zich meebrengt, waaronder ‘onvruchtbaarheid bij vrouwen en allergische reacties’. “Ik heb het al eerder gezegd: het is een killervaccin. Het is een farmaceutisch product dat zomaar aan mensen wordt gegeven. Het veroorzaakt mogelijk onvruchtbaarheid bij vrouwen en ernstige allergische reacties. Jullie zetten levens op het spel.”
De politicus uit Baden-Württemberg riep mensen op om zich te verzetten tegen de ‘illegale overheidsbepalingen’.
Het gaat de goede kant op
Dat is waar, maar vind het best raar dat je dan de consequentie wel durft te dragen. De kans dat één van jouw dierbare op de IC belanden blijft nihil en de griep is misschien minder besmettelijk, maar ik weet dat als er iemand met griep klachten achter mij aan het hoesten is, dat ik dan de volgende dag ziek ben. Ziek zijn hoort ook wel een beetje bij het leven. Mensen beschuldigen als moordenaar, omdat ze met griepklachten naar buiten gaan is door de media gecreëerd.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:35 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wellicht, maar waar je vergelijking scheef gaat is dat covid vele malen besmettelijker is en we er geen weerstand tegen hebben.
Snap je dat daar wat ordes van magnitude aan volume en massa verschil tussen zit?quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:50 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ik weet rare vergelijking, maar coca cola lukt het ook om wereldwijd hun flesje af te leveren. En zo'n spuitje zit waarschijnlijk in een vrieskist wat ook ruimte in beslag neemt. Als distributie het probleem is waarom lukt het dan wel met zo'n vaccin? Daarnaast kun je de volume beperken door MRE's te leveren die zijn dan ook lang houdbaar.
En met mij gaat het verder goed hoor.
Als de ziekenhuizen vol zouden liggen met griep patiënten zou je een punt hebben. Afgezien van 2 weken inquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:48 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar vind het best raar dat je dan de consequentie wel durft te dragen. De kans dat één van jouw dierbare op de IC belanden blijft nihil en de griep is misschien minder besmettelijk, maar ik weet dat als er iemand met griep klachten achter mij aan het hoesten is, dat ik dan de volgende dag ziek ben. Ziek zijn hoort ook wel een beetje bij het leven. Mensen beschuldigen als moordenaar, omdat ze met griepklachten naar buiten gaan is door de media gecreëerd.
Ja die ene ziekenhuis in brabant....quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:18 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Als de ziekenhuizen vol zouden liggen met griep patiënten zou je een punt hebben. Afgezien van 2 weken in
1 ziekenhuis in Brabant is dat echter nooit het geval geweest
Mensen die nu naar buiten gaan met klachten dragen potentieel bij aan nog meer druk op de zorg. Moordenaar is wat overdreven... Aso is wel terecht. Heeft trouwens niks met de media te maken maar alles met overvolle ziekenhuizen
https://www.skynews.com.au/details/_6192742875001quote:'There was no science' behind COVID lockdowns
Hey kijk een nobody die ergens iets van vindt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:44 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
https://www.skynews.com.au/details/_6192742875001
Nog steeds 10x beter dan die nobody van een basisschool leraar.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hey kijk een nobody die ergens iets van vindt.
Het 'hoe' reguleert de overheid natuurlijk gewoon, zoals de hele verspreiding een vooropgezet plan is. Het middel is inmiddels erger dan de kwaal en de burgerij zit aan huis gekluisterd.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:34 schreef devlinmr het volgende:
[..]
En hoe komt dat virus binnenshuis? Komt niet zomaar door het open raam vliegen.
Je stelt een vraag op een manier waarmee je insinueert dat we even eenvoudig wereldhonger kunnen oplossen, omdat vaccins ook gedistribueerd kunnen worden. Komop zeg.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:18 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ik stel alleen maar de vraag. Je kan ook voor kiezen om op een normale manier antwoord te geven wellicht dat er dan een discussie uit voortkomt.
https://www.dabangasudan.(...)-4-covid-19-vaccines
Om maar te zwijgen over het feit dat je elke dag voedsel nodig hebt, en niet elke dag een vaccin.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:16 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Snap je dat daar wat ordes van magnitude aan volume en massa verschil tussen zit?
Valt in het niet in vergelijking met nu.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:28 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ja die ene ziekenhuis in brabant....
https://www.ad.nl/binnenl(...)ppatienten~ab5eb9e0/
hoe reguleert de overheid dat? Met welk doel? Hoe is de overheid gebaat bij minder inkomsten en meer uitgaven?quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Het 'hoe' reguleert de overheid natuurlijk gewoon, zoals de hele verspreiding een vooropgezet plan is. Het middel is inmiddels erger dan de kwaal en de burgerij zit aan huis gekluisterd.
Bron?quote:Zo nu en dan komen er ineens spontaan lijken uit de kast in de vorm van achterstallige administratie of overlijdens uit april. Het is manipulatie pur sang.
Over wie heb je het nu?quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:51 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Nog steeds 10x beter dan die nobody van een basisschool leraar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |