SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Het moet echt een EPISCHE partij of EPISCHE wedstrijd zijnquote:Op zondag 27 december 2020 13:12 schreef Tagliano het volgende:
Epische dag
Wat doen we daarmee voor de bingo @:slechtewoordgrappen
Flikker op met je schijtlollige radiorommel.quote:Op zondag 27 december 2020 13:13 schreef The_Undertone het volgende:
"Ik zat alleen in een vuile kameel"
Het was kerstmis!!quote:Op zondag 27 december 2020 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Drie dagen de tijd gehad om alles te fiksen. Drie minuten onderweg alles naar de ratsmodee
Heerlijk die teringbende. Wat heb ik dit gemist.quote:Op zondag 27 december 2020 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Drie dagen de tijd gehad om alles te fiksen. Drie minuten onderweg alles naar de ratsmodee
Flesje Whiskey extra tijdens de breakquote:Op zondag 27 december 2020 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Whitlock niet scherp op dubbels
Unicorn borden vernielen is altijd mooi.quote:Op zondag 27 december 2020 13:20 schreef Szura het volgende:
Die rommel van Whitlock moet verboden worden
Hinks was ook degene die bij 5-5 in legs gewoon door liet spelen en daarna halverwege de leg over liet spelen met bullen ervoorquote:
Hij stuntelt altijd wel op de dubbelsquote:Op zondag 27 december 2020 13:26 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Normaal gesproken gooit hij dan een stuk beter
Genotquote:Op zondag 27 december 2020 13:26 schreef H_T het volgende:
"Weet jij al hoe je kerst gaat vieren" op de dag na kerst
Pinda natuurlijk.quote:Op zondag 27 december 2020 13:27 schreef LordVoldermort het volgende:
Wie zien we er liever uit gaan, de downie Belg of viesdikke pinda?
Wachten duurt een dagje minder lang dan dit jaar!quote:Op zondag 27 december 2020 13:27 schreef AllesKaputt het volgende:
Kerst 2021 staat al weer voor de deur!
Onnodige vraagquote:Op zondag 27 december 2020 13:27 schreef LordVoldermort het volgende:
Niet juichen voor Dimitriquote:Op zondag 27 december 2020 13:27 schreef LordVoldermort het volgende:
Meest gestreamde film op Pathe thuis hoorde ik ergensquote:Op zondag 27 december 2020 13:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Persoonlijk vond ik het treurig dat Home Alone niet op TV kwam afgelopen dagen
quote:Op zondag 27 december 2020 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een klunzenkermis daar zeg. Kan zo fokcrew in
Ja dat is wel kassa voor hun inderdaadquote:Op zondag 27 december 2020 13:28 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Meest gestreamde film op Pathe thuis hoorde ik ergens
Nou nou nouquote:Op zondag 27 december 2020 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een klunzenkermis daar zeg. Kan zo fokcrew in
Bolletje klopt nog steeds nietquote:
Home AloneGenotquote:Op zondag 27 december 2020 13:28 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Meest gestreamde film op Pathe thuis hoorde ik ergens
Als je het bord dusdanig verkracht als dit is dat niet heel raar lijkt mequote:Op zondag 27 december 2020 13:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zelfs met die grijppunten vallen ze er bijna uitgoed bord
Last van de blauwe achtergrond natuurlijkquote:Op zondag 27 december 2020 13:38 schreef El-Stinho het volgende:
''Whitlock gooit in zijn eerste ronde 102 gemiddeld en nu gooit hij slechts 90 gemiddeld na twee sets. Co, HOE KAN DIT?''
Zoals Whitlock nu beter gooit bedoel je?quote:Op zondag 27 december 2020 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan prima, ik rij dan vaak nog beter ook.
Ze hebbben laatst al kerona gehad dus dat is niet een goed excuusquote:Op zondag 27 december 2020 13:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kerst is al voorbij. Met hun onzin, meld je ziek. Hoestje hier hoestje daar.
Laat Arjan maar eens een vergelijkend warenonderzoek doenquote:Op zondag 27 december 2020 13:44 schreef Mani89 het volgende:
Het is geen onzin Nielslul, die Unicorn borden zijn pure aids. WinmauGoden.
De tijden van Gino Vos, Ryan de Vreede en Sven Groen op een PDC WK.quote:
Rico VONCKEDquote:Op zondag 27 december 2020 13:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De tijden van Gino Vos, Ryan de Vreede en Sven Groen op een PDC WK.
Omdat ik dacht dat Witlof van Ratajski ging winnen?quote:Op zondag 27 december 2020 13:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom Whitlock picken? Ratasjki staat ook hoger op de ranking toch?
Keegan Brown bij de GSOD was nog ergerquote:
Lijkt me nog best gaaf.quote:
Dit kan niet.quote:Op zondag 27 december 2020 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat Witlof van Ratajski ging winnen?
Ingebouwde boortjes.quote:Op zondag 27 december 2020 13:52 schreef lubje25 het volgende:
Is er iets anders aan die pijlen van whitlock dan? Dat dat bord zo naar de kloten gaat?
Als PDC gewoon Winmau Blade 5 borden pakt heb je heel die punten niet nodig.quote:Op zondag 27 december 2020 13:52 schreef lubje25 het volgende:
Is er iets anders aan die pijlen van whitlock dan? Dat dat bord zo naar de kloten gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |