SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei
[ Bericht 0% gewijzigd door borisz op 24-12-2020 22:52:37 ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op donderdag 24 december 2020 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
mag het post-christmas programma erin?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | [b]Zondag 27 december 13:00[/b] Krzysztof Ratajski v Simon Whitlock Kim Huybrechts v Ryan Searle Dimitri Van den Bergh v Jermaine Wattimena [b]Zondag 27 december 19:00[/b] Joe Cullen v Jonny Clayton Peter Wright v Gabriel Clemens Michael van Gerwen v Ricky Evans [b]Maandag 28 december 13:00[/b] Jose de Sousa v Mervyn King Dirk van Duijvenbode v Adam Hunt Nathan Aspinall v Vincent van der Voort [b]Maandag 28 december 19:00[/b] Gary Anderson v Mensur Suljovic Gerwyn Price v Brendan Dolan Glen Durrant v Danny Baggish [b]Dinsdag 29 december 13:00[/b] James Wade v Stephen Bunting Daryl Gurney v Chris Dobey Jason Lowe v Devon Petersen [b]Dinsdag 29 december 19:00[/b] Dave Chisnall v Danny Noppert R4 R4 |
quote:Op donderdag 24 december 2020 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Dank jeMaar ik bedoelde eigenlijk zoeen plaatje in de OP ter vervanging van de pre-christmas poster die er nu staat.
Voorts (valt me nu ineens op) geldt de bepaling "Zonder tiebreak" dit jaar voor elke ronde, niet alleen voor R1.
Gedaanquote:Op donderdag 24 december 2020 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of je ff aan de bak wil met de OPzie de twee plaatjes hierboven
Bwooh je zal maar een van die vroege QFs op nieuwjaarsdag hebbenquote:
Ik heb te grote gaten in mijn kennis m.b.t. zuid-oost Nederland.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Je eindscore is 887! Probeer je score te verbeteren.
Westvoorne: 97
Lelystad: 96
Rhenen: 92
Leiden: 92
Zeist: 91
Delfzijl: 89
Koggenland: 86
Bloemendaal: 83
Sluis: 83
Druten: 78
Voor het geval Dagoduck in de buurt komt
Gelukkig geen Garmisch Partenkirchen hoeven te kijken. @heywoodu vindt dit niet leuk.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bwooh je zal maar een van die vroege QFs op nieuwjaarsdag hebbenNou ja je kunt toch nergens heen...
Het kan mij vrij weinig schelen of jij dat wel of niet gaat kijkenquote:Op donderdag 24 december 2020 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gelukkig geen Garmisch Partenkirchen hoeven te kijken. @:heywoodu vindt dit niet leuk.
Die gemeentes heten soms ook echt raar. Er hoeft er maar eentje bij te zitten die je niet kent en je kunt een topscore wel vergeten.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb te grote gaten in mijn kennis m.b.t. zuid-oost Nederland.
Zal die woonplaatsen eens doen.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die gemeentes heten soms ook echt raar. Er hoeft er maar eentje bij te zitten die je niet kent en je kunt een topscore wel vergeten.
Succes. Ik kijk overmorgen wel weer. Nu pitten. Fijne dagen allenquote:Op donderdag 24 december 2020 23:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zal die woonplaatsen eens doen.
True.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:46 schreef LordVoldermort het volgende:
Welke idioot heeft de volgorde voor maandagavond bepaald? Beginnen met de mooiste pot en het wordt dan slechter en slechter.
ik mis de woonplaats van Jerry Hendriksquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:21 schreef Nober het volgende:
Je eindscore is 1800! U bent de eerste met een perfecte leg.
Den Haag: 180
Boxtel: 180
Zoetermeer: 180
Amsterdam: 180
Vlijmen: 180
Tilburg: 180
Alphen: 180
Joure: 180
Oss: 180
Stoke-on-Trent: 180
De PDC is dronkenquote:
Ja met woonplaatsen is ie echt lastig. Tevens fijne kerst allenquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:30 schreef Vriezzer het volgende:
Woonplaatsen, ronde 1:
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit van één van deze plaatsen gehoord. Zal wel aan mij liggen.
Woonplaatsen, ronde 2:
[ afbeelding ]
De goden waren mij hier een stuk beter gezind.
Deze begint om 13:30.quote:Op vrijdag 25 december 2020 07:56 schreef Dagoduck het volgende:
Duurt lang dit jongens. Hup, pijltjesgooien!
Oké Hans, dank je.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:47 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen in het hotel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Genot. MvG regelt het wel evenquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:14 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
'Van Gerwen gaat alles regelen', vertelt Van Duijvenbode over de gourmet-plannen. 'Hij heeft speciaal een gourmetstel gekocht.' Of er bij het gourmet-menu ook aubergines zijn inbegrepen, weet de dartssensatie van dit jaar nog niet. 'Ik hoop het wel, maar het is natuurlijk niet echt een groente om met kerst te eten'.
En door.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:14 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
'Van Gerwen gaat alles regelen', vertelt Van Duijvenbode over de gourmet-plannen. 'Hij heeft speciaal een gourmetstel gekocht.' Of er bij het gourmet-menu ook aubergines zijn inbegrepen, weet de dartssensatie van dit jaar nog niet. 'Ik hoop het wel, maar het is natuurlijk niet echt een groente om met kerst te eten'.
En door.
Stukkiesschrijver is zeker dronken want hij schrijft steeds 2002 ipv 2020.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:14 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
En door.
Hij is al 18 jaar gestopt als profdarterquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Stukkiesschrijver is zeker dronken want hij schrijft steeds 2002 ipv 2020.
Gezelliger dan thuis bij de vrouwen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heerlijke studentenhuis vibes
Gaaf!!quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:22 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Wow, Steve Beaton volgt mij op Twitter!
Verbazingwekkend dat hij nog leeftquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
Tong is vrij. Het Fok forum gaat ten onder
Genotquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Stukje trein gereden genot allen.
[ afbeelding ]
@:Caland
Ze doen daar dus niet aan verdedigen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:57 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Over Curry gesproken... Warriors - Bucks 99-138.
Reed zeker naar het oosten?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Bof jij even dat Wattimena nog in Engeland zit.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Erg mooiquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:37 schreef Vriezzer het volgende:
Nog maar één nachtje slapen, jungs.
Eerder op de avond wel ja, van Roosendaal tot Nijmegen zo'n beetjequote:
Is ook nog wel te doenquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:37 schreef Vriezzer het volgende:
Nog maar één nachtje slapen, jungs.
Zijn ze nog niet aan het voetballen in Engeland? Is traditie!! Of het veldrijden bij de belgjes?quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:32 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik kijk nu maar The Bridge, alleen het is wel langdradig voor mijn gevoel.
Saga NorenGodinquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:32 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik kijk nu maar The Bridge, alleen het is wel langdradig voor mijn gevoel.
Jij kent ook alles héquote:
Degradatie Arsenal ole olequote:Op zaterdag 26 december 2020 10:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Zijn ze nog niet aan het voetballen in Engeland? Is traditie!! Of het veldrijden bij de belgjes?
Even gekeken. Deed geen pijn aan de ogen nee.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even gekeken. Deed geen pijn aan de ogen nee.
Ik zit nu bij aflevering 6, seizoen 1. Maar inderdaad weinig mis mee, alleen mag van mij iets sneller. Nog andere misdaad /dectective tips?quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, maar dat vond ik toevallig een erg leuke serie.
Sherlock?quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik zit nu bij aflevering 6, seizoen 1. Maar inderdaad weinig mis mee, alleen mag van mij iets sneller. Nog andere misdaad /dectective tips?
Die ken ikquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:52 schreef Caland het volgende:
BarneyGOD
Die gaat weer hoofdschuddend af. Altijd tegen Barney
quote:
Nee bij de eerste vorm van tegenslag gaat het weer helemaal mis.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Gun het hem wel hoor, om lekker relaxed op het podium te staan. Zie het alleen niet gebeuren.
Eigenlijk zag je dat al bij Het Perfecte Plaatje. Hij is echt 0,0 veranderd nog. Maar hoop ook dat hij er vrij kan staan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee bij de eerste vorm van tegenslag gaat het weer helemaal mis.
Heb je Dark al gezien?quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik zit nu bij aflevering 6, seizoen 1. Maar inderdaad weinig mis mee, alleen mag van mij iets sneller. Nog andere misdaad /dectective tips?
Dark is wel tof uiteraard. Wel een serie waarbij je heeeel goed je aandacht moet houden. Zoveel verschillende karakters, jaren etc. Vond het zelf op een gegeven moment iets te veel van het goede.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je Dark al gezien?
Niet echt waar je om vroeg maar er zitten wel detectives in.
Ze hebben vast ook al een paar rondjes hardgelopen hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ja was gisteren al toch. Ofjah, OOK#TeamViesDik
Op de loopband in het hotel. Mogen natuurlijk niet naar buitenquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze hebben vast ook al een paar rondjes hardgelopen hoor.
Straya op Tweede Kerstdag met de harde conclusies.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
http://www.1limburg.nl/l/106474
@:el-stinho
Terecht
quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Straya op Tweede Kerstdag met de harde conclusies.
[ afbeelding ]
Even ingelezen, klinkt goed. Zet het op de lijst.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je Dark al gezien?
Niet echt waar je om vroeg maar er zitten wel detectives in.
Maar daarom heb je op Reddit ergens per seizoen een thread met daarin een retehandig overzicht (per aflevering, zodat je niet gespoilerd wordt) van wie wie is, die heb ik er na elke afleveringen even bij gepaktquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dark is wel tof uiteraard. Wel een serie waarbij je heeeel goed je aandacht moet houden. Zoveel verschillende karakters, jaren etc. Vond het zelf op een gegeven moment iets te veel van het goede.
Die man heeft gewoon gelijk. Die platformpjes zijn debiel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Straya op Tweede Kerstdag met de harde conclusies.
[ afbeelding ]
Als ik maikol zo zie vindt zijn vrouw die centjes ook vrij belangrijk.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:01 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen op feestboek.
"ik wens hem dan ook geen succes toe"quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:01 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen op feestboek.
Ging over dat VDV graag verder in het toernooi wilde komen....quote:
Haha ohja staat me nu wel wat van bijquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ging over dat VDV graag verder in het toernooi wilde komen....
Scholten: “Dan moet je de volgende keer beter je best doen!”
Die muil en toen kwam was nog in dezelfde uitzending het filmpje en liedje “Oh alles doet me pijn, doet me pijn....”
Echt puur genieten was het, die twee zaten ook meteen niet meer samen in een uitzending.....![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel jammer dat Vinnie niet wat meer zelfspot heeft
"Gelukkig hebben die eikels wel mijn merchandising gekocht."quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:16 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lachen als een vetklep met rugpijn.
We gaan JUICHEN voor Searle.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:32 schreef Vriezzer het volgende:
Alvast voor merrege:
[ afbeelding ]
Wat vinden we ervan, jungs?
Niet heel boeiendquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:32 schreef Vriezzer het volgende:
Alvast voor merrege:
[ afbeelding ]
Wordt interessant om te zien of Huybrechts zijn topvorm vast heeft weten te houden. (Liever nietquote:
Ik hoop de altijd zin in steaks hebbende papzak J Wattimena keihard geveegd wordt door dansbelg.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:32 schreef Vriezzer het volgende:
Alvast voor merrege:
[ afbeelding ]
Slechte variant van de Jiskefet versiequote:
Nee jiskefet is pure aids.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Slechte variant van de Jiskefet versie
Want? Het is een advies, vast niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:31 schreef Nober het volgende:
Uit voorzorg alle Verenigd Koninkrijkerse darters die niet in het hotel zijn gebleven uitgeschakeld?
[ afbeelding ]
Je weet het nooit. De PDC heeft niet voor niets uit voorzorg iedere speler gewaarschuwd om in het hotel te blijven.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:31 schreef Nober het volgende:
Uit voorzorg alle Verenigd Koninkrijkerse darters die niet in het hotel zijn gebleven uitgeschakeld?
[ afbeelding ]
Hoezo krijgtquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:09 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk krijgt Searle vlooien
Alle niet-Nederlanders doen dat dan ook braaf echt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:44 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Je weet het nooit. De PDC heeft niet voor niets uit voorzorg iedere speler gewaarschuwd om in het hotel te blijven.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:25 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Ian is uit.
[ twitter ]
Stukje zang.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:25 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Ian is uit.
[ twitter ]
Stukje zang.
Braddie zou een goede darter kunnen zijn.quote:
Buitenechtelijke zoon van Henderson? Wat een kin zegquote:
Stukje drank genot allenquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:25 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Ian is uit.
[ twitter ]
Stukje zang.
Wat een eindbaasquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:25 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Ian is uit.
[ twitter ]
Stukje zang.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Buitenechtelijke zoon van Henderson? Wat een kin zeg
Als hij deze act gewoon eens meeneemt naar het podium ontspant hij misschen ook een keer, in plaats van alleen zijn kringspier.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:25 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Ian is uit.
[ twitter ]
Stukje zang.
Kroegen. Open. Nu.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:03 schreef De_Kraam het volgende:
Wordt er al gedart? Is het al 1 juno?
En na de avondsessie 2x Flodder. Genotquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:10 schreef Zipportal het volgende:
2x Bean morgen.
Mr. Bean realiseert zich dat hij te laat is voor de tandarts en verkleedt zich onderweg. Wanneer zijn tandarts bewusteloos raakt, besluit Mr. Bean het heft in eigen hand te nemen.
Mr. Bean bewijst weer eens dat hij van alle markten thuis is. Zo redt hij op wonderbaarlijke wijze iemand die een hartaanval heeft gehad, ontdekt hij dat een postbus een geweldige schuilplaats is, krijgt hij het voor elkaar zijn hele kledingkast in een koffer te krijgen, en sluit hij tot slot vriendschap met een jongetje in het vliegtuig.
Ga je banden oppompen dikzak.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:35 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Wat duurt zo'n Kerstmis break toch altijd kanjer lang zeg
Arsenal-Fans?quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:15 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik ben echt toe aan darten. Dat voetbal in Engeland wordt ook geen mens vrolijk van.
KOEKKOEKquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:25 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Ian is uit.
[ twitter ]
Stukje zang.
Iangodquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:18 schreef Nober het volgende:
[..]
KOEKKOEK
[ twitter ]
[ link | afbeelding ]
Nounouquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:59 schreef De_Kraam het volgende:
Juichen voor reppid rikkie.
Huybrechts en Searle mogen allebei kerona krijgen.
Nog 11!quote:
Volgend jaar pas de finale dus het zal nog wel even duren. Niet te voorspellen met Wuhan.quote:Op zondag 27 december 2020 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
het WK gaat nu eigenlijk echt pas beginnen. En nou goed opletten want voor je 't in de gaten hebt is het voorbij ook.
Bedankt voor de mention maatquote:Op zondag 27 december 2020 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
zijden
@:ggmm @:onlogisch en ik moeten hierom lachen
Whitlock op basis van zijn hervonden vorm.quote:Op zondag 27 december 2020 11:05 schreef GwaiLow het volgende:
Wie is de 1e wedstrijd de favo volgens jullie? Unibet gaat voor Rataj
Voedselvergiftigingen zou ik ook niet vergeten.quote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef macca728 het volgende:
Alle darters zijn er nog zonder corona ??
Verschrikkelijk overlijdens aantallenquote:
Er wachten er nog 8 op de uitslag van hun test na het terugkeren in DE BUBBEL, de rest heeft al een nieuw negatief testresultaat.quote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef macca728 het volgende:
Alle darters zijn er nog zonder corona ??
Potver. 438 en 442 (30 scorende pijlenquote:Op zondag 27 december 2020 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even een paar pijltjes gooien. Duurt nog steeds erg lang allemaal.
Shut the fuck up Donnyquote:Op zondag 27 december 2020 12:10 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Let's go bowling. Erg mooi.
quote:Op zondag 27 december 2020 12:10 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Let's go bowling. Erg mooi.
Volgens de bookmakers is Ratatata favoriet. 1.70 om 2.10.quote:Op zondag 27 december 2020 12:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Merendeel van de fokkers heeft Simon op winst (meestal 4-2).
Ratata is meer een choker dan Whitlock toch?quote:Op zondag 27 december 2020 12:49 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Volgens de bookmakers is Ratatata favoriet. 1.70 om 2.10.
Zal ook een beetje afhangen van hoeveel Simon gezopen heeft.quote:Op zondag 27 december 2020 12:49 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Volgens de bookmakers is Ratatata favoriet. 1.70 om 2.10.
Klaar voor de winterslaapquote:Op zondag 27 december 2020 13:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jelle heeft zich ook niet ingehouden bij t kerstdiner..
Dat heb ik niet gehoord, schakelde later in.quote:Op zondag 27 december 2020 13:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die zei net dat zijn quarantainetijd erop zit
Hij heeft op 16 december gegooid, slimmen.quote:Op zondag 27 december 2020 13:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gehoord, schakelde later in.
Maar dat is toch tien dagen?
Verdomme is het WK al weer zo lang bezig.quote:Op zondag 27 december 2020 13:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij heeft op 16 december gegooid, slimmen.
Hij speelde op de 16e in de middagquote:Op zondag 27 december 2020 13:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gehoord, schakelde later in.
Maar dat is toch tien dagen?
Hier meen jij niks vanquote:Op zondag 27 december 2020 13:04 schreef El-Stinho het volgende:
Een hele middag blijegeitengedrag omdat Wattimena mag gooien. Ik wil weer terug naar kerst.
Je hoeft jouw kerst niet op mij te projecteren, lieverd.quote:
Projecteer jij jouw perceptie van Watimmena op anderen?quote:Op zondag 27 december 2020 13:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je hoeft jouw kerst niet op mij te projecteren, lieverd.
Gourmetstel is te klein allen.quote:Op zondag 27 december 2020 13:09 schreef Zipportal het volgende:
Die bolle is niet uitgenodigd door Klompvoet.
Heb wel een idee waar ie dat konijn verstopt. En er zijn nakomenlingen in de tussentijdquote:
Die heeft idd ook een bolle toetquote:Op zondag 27 december 2020 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
djermeejn heeft een goedgevulde kerst achter de rug
Paar jaar geleden was het nog ergerquote:Op zondag 27 december 2020 13:10 schreef Caland het volgende:
Ranzigdik komt niet helemaal lekker uit zijn woorden he
Echt hequote:Op zondag 27 december 2020 13:04 schreef El-Stinho het volgende:
Een hele middag blijegeitengedrag omdat Wattimena mag gooien. Ik wil weer terug naar kerst.
quote:Op zondag 27 december 2020 13:10 schreef Caland het volgende:
Ranzigdik komt niet helemaal lekker uit zijn woorden he
die kun je zo een appel in de mond duwen en in de oven schuiven.quote:Op zondag 27 december 2020 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
djermeejn heeft een goedgevulde kerst achter de rug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |