Haha ohja staat me nu wel wat van bijquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ging over dat VDV graag verder in het toernooi wilde komen....
Scholten: “Dan moet je de volgende keer beter je best doen!”
Die muil en toen kwam was nog in dezelfde uitzending het filmpje en liedje “Oh alles doet me pijn, doet me pijn....”
Echt puur genieten was het, die twee zaten ook meteen niet meer samen in een uitzending.....![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel jammer dat Vinnie niet wat meer zelfspot heeft
"Gelukkig hebben die eikels wel mijn merchandising gekocht."quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:16 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lachen als een vetklep met rugpijn.
We gaan JUICHEN voor Searle.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:32 schreef Vriezzer het volgende:
Alvast voor merrege:
[ afbeelding ]
Wat vinden we ervan, jungs?
Niet heel boeiendquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:32 schreef Vriezzer het volgende:
Alvast voor merrege:
[ afbeelding ]
Wordt interessant om te zien of Huybrechts zijn topvorm vast heeft weten te houden. (Liever nietquote:
Ik hoop de altijd zin in steaks hebbende papzak J Wattimena keihard geveegd wordt door dansbelg.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:32 schreef Vriezzer het volgende:
Alvast voor merrege:
[ afbeelding ]
Slechte variant van de Jiskefet versiequote:
Nee jiskefet is pure aids.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Slechte variant van de Jiskefet versie
Want? Het is een advies, vast niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:31 schreef Nober het volgende:
Uit voorzorg alle Verenigd Koninkrijkerse darters die niet in het hotel zijn gebleven uitgeschakeld?
[ afbeelding ]
Je weet het nooit. De PDC heeft niet voor niets uit voorzorg iedere speler gewaarschuwd om in het hotel te blijven.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:31 schreef Nober het volgende:
Uit voorzorg alle Verenigd Koninkrijkerse darters die niet in het hotel zijn gebleven uitgeschakeld?
[ afbeelding ]
Hoezo krijgtquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:09 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk krijgt Searle vlooien
Alle niet-Nederlanders doen dat dan ook braaf echt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:44 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Je weet het nooit. De PDC heeft niet voor niets uit voorzorg iedere speler gewaarschuwd om in het hotel te blijven.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:25 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Ian is uit.
[ twitter ]
Stukje zang.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:25 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Ian is uit.
[ twitter ]
Stukje zang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |