Nooitquote:Op zondag 27 december 2020 02:37 schreef Stray_cat het volgende:
Denk dat ik gewonnen heb, als altijd
*stopt walnoot in shiitake haar gaapmondje.quote:Op zondag 27 december 2020 03:13 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja maar scheelt niet veel meer....
quote:Op zondag 27 december 2020 03:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*stopt walnoot in shiitake haar gaapmondje.
Valt mee/tegen hoorquote:Op zondag 27 december 2020 03:23 schreef shiitake het volgende:
[..]
Jij bent nog hyper. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 december 2020 03:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt mee/tegen hoor [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 december 2020 03:30 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
Is goed.quote:
mooie dagen gehad? Met je dochterquote:
Echt wel ..quote:Op zondag 27 december 2020 22:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
mooie dagen gehad? Met je dochter
Goed om te lezenquote:Op zondag 27 december 2020 22:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel ..Ik ben altijd weer blij als kerst voorbij is
![]()
Maar gewoon lekker chille dagen gehadJij ook leuke dagen gehad?
Dat jaquote:Op zondag 27 december 2020 22:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Goed om te lezenja kerst is een drukke periode he maar fijn dat je lekker chille dagen heb gehad. Bij mij ook chill maar ook zeker blij dat het voorbij is. Tijd gaat snel hopelijk op naar een beter jaar.
jaaa.. maar de winter is vrij mild nog welquote:Op zondag 27 december 2020 23:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat jaGelukkig hebben we de kortste dag gehad ..op naar meer licht
Ik ben er zo aan toe![]()
Yeahhhhquote:Op zondag 27 december 2020 23:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jaaa.. maar de winter is vrij mild nog welik zag gister langs de weg gewoon nog de schapen grazen en het gras was nog hoog en groen niet eerder in deze tijd gezien
(of nooit opgevallen maar ik dacht wtf het is eind dec/
)
het gaat alleen maar lichter worden
lekker nummertje ditquote:
Jij danquote:Op zondag 27 december 2020 23:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
lekker nummertje ditjij komt met die bangers
soms heb je sterke vrouwen in je leven nodig zoals meganquote:Op zondag 27 december 2020 23:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij dan![]()
![]()
Door jou luister ik nu naar haar![]()
![]()
![]()
Yessss!!!quote:Op zondag 27 december 2020 23:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
soms heb je sterke vrouwen in je leven nodig zoals megan![]()
Dit is potdomme ff een lekker stukje muziekquote:
Lekker knallen op de maandagmiddag.quote:Op maandag 28 december 2020 16:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dit is potdomme ff een lekker stukje muziek![]()
Echt hoor. Daar was ik even aan toequote:Op maandag 28 december 2020 16:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lekker knallen op de maandagmiddag.
quote:
Mondkapjes klik ik niet aanquote:
Kan ik in komen...quote:
Dat weet ik alquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan ik in komen...
Maar dit is van voor de mondkapjes, echter wel onderdeel van het systeem.
Niet leuk, wel een aanrader.
Ja, ik draaf wat doorquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:11 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat weet ik alEn iedereen die normaal nadenkt.
Misschien niet, wie weet het echtquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, ik draaf wat door
Nou...quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:14 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Misschien niet, wie weet het echt
OOh die is zo erg! Ëén en al illuminatiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
lol!! Die kende ik nietquote:
OMGquote:
Ja zeker weten. Normaal gesproken hoor je bijna nooit meer iets van Abba, behalve in de top 2000 enz.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:29 schreef BasEnAad het volgende:
Lekker nummer, hoor je opmerkelijk vaak in december op de radio.
Ja is wel zonde, zijn altijd goede nummersquote:Op woensdag 30 december 2020 00:31 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja zeker weten. Normaal gesproken hoor je bijna nooit meer iets van Abba, behalve in de top 2000 enz.
Soms moet ik iets met Abba en een andere keer weer met Helene Fischer of Ronnie Flex of met countryquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 01:06 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Soms moet ik iets met Abba en een andere keer weer met Helene Fischer of Ronnie Flex of met country
quote:
Zit ff niet te luisteren, maar die is mooiquote:
Ja bedankt voor het herinneren weer.quote:
juistemquote:Op donderdag 31 december 2020 00:31 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zit ff niet te luisteren, maar die is mooi
quote:
Lekker nummertje ik kende het helemaal nietquote:
Lekker tochquote:Op donderdag 31 december 2020 01:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]waarom ken ik dit helemaal niet?!
Thanks! Dit klinkt iig tof
quote:
quote:
Je hebt wel de beste smaak van dit topicquote:
Uiteraardquote:Op donderdag 31 december 2020 02:07 schreef Lowkeyz het volgende:
[..]
Je hebt wel de beste smaak van dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |