Nou de cijfers zeggen wat anders.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:57 schreef Drekkoning het volgende:
Niks mis met restaurantjes openen
Raar dat je de grootste patientenbron niet noemt:quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou de cijfers zeggen wat anders.
Van de traceerbare besmettingen is het
thuissituatie
familie/vrienden
werksituatie
school/kinderopvang
horeca
Aan alles behalve de thuissituatie en familie/vrienden kan wat gedaan worden en wordt wat gedaan. Zo ook de horeca.
Zo gek is dat ook niet want in veel horecagelegenheden is de ventilatie slecht tot matig, kan de afstand niet gewaarborgd worden en ben je langere tijd onafgebroken in die setting.
Daar komt nog bij dat de geschiedenis heeft aangetoond dat veel horeca-uitbaters het in meer of mindere mate niet te nauw namen met de maatregelen. Reden genoeg dus om de horeca samen met de scholen lekker even dicht te houden
Goh ja, was ik helemaal vergeten. Wat zou een goed woord zijn voor besmetting in de situatie waar ouderen/gehandicapten wonen en ze besmet worden door hun medebewoners.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Raar dat je de grootste patientenbron niet noemt:
- verpleeghuizen
- verzorgingshuizen
- ziekenhuizen
- gehandicaptenzorg
Dat kan niet hé?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Goh ja, was ik helemaal vergeten. Wat zou een goed woord zijn voor besmetting in de situatie waar ouderen/gehandicapten wonen en ze besmet worden door hun medebewoners.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat kan niet hé?
Ze worden besmet door mensen van buitenaf.
De echte reden van de crisis die niemand durft te noemen.
Sorry jij zegt dat medebewoners elkaar besmetten. Das klinkklare onzin natuurlijk.quote:
Met jouw plannen worden die bronnen groter...quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Raar dat je de grootste patientenbron niet noemt:
- verpleeghuizen
- verzorgingshuizen
- ziekenhuizen
- gehandicaptenzorg
Als je even logisch nadenkt niet. Het gaat in verpleeghuizen ed vaak een hele tijd goed tot er een familielid komt die een bewoner ziek maakt of een medewerker die een paar bewoners ziek maakt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sorry jij zegt dat medebewoners elkaar besmetten. Das klinkklare onzin natuurlijk.
Ja als je gaat voor zo min mogelijk doden, dan zorg je dus voor geen familie en afgezonderde zorg (lees in quarantaine)quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je even logisch nadenkt niet. Het gaat in verpleeghuizen ed vaak een hele tijd goed tot er een familielid komt die een bewoner ziek maakt of een medewerker die een paar bewoners ziek maakt.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja als je gaat voor zo min mogelijk doden, dan zorg je dus voor geen familie en afgezonderde zorg (lees in quarantaine)
Hoe groot is de factor HO/RE en hoe groot de factor CA?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou de cijfers zeggen wat anders.
Van de traceerbare besmettingen is het
thuissituatie
familie/vrienden
werksituatie
school/kinderopvang
horeca
Aan alles behalve de thuissituatie en familie/vrienden kan wat gedaan worden en wordt wat gedaan. Zo ook de horeca.
Zo gek is dat ook niet want in veel horecagelegenheden is de ventilatie slecht tot matig, kan de afstand niet gewaarborgd worden en ben je langere tijd onafgebroken in die setting.
Daar komt nog bij dat de geschiedenis heeft aangetoond dat veel horeca-uitbaters het in meer of mindere mate niet te nauw namen met de maatregelen. Reden genoeg dus om de horeca samen met de scholen lekker even dicht te houden
tja, als iedereen die tegen de maatregelen is op Baudet stemt....quote:Is er nog toekomst voor FVD? En is er daarbinnen nog een rol voor Baudet?
Of mensen die een beetje kritisch zijn op The Great Reset, wellicht. Dat is niet onterecht, het ontbreekt immers aan transparantie en ondermijnt wellicht de democratie.quote:Op zondag 27 december 2020 02:39 schreef michaelmoore het volgende:
iedere wappie die denkt dat Bill Gates het virus maakt samen met George Soros, die kan nu weer gaan stemmen
Als je in allerlei complottheorieën rondom the great reset gelooft lijkt dit me ook een prima partij voor je jaquote:Op zondag 27 december 2020 02:42 schreef n__n het volgende:
[..]
Of mensen die een beetje kritisch zijn op The Great Reset, wellicht. Dat is niet onterecht, het ontbreekt immers aan transparantie en ondermijnt wellicht de democratie.
Als je machtsverdeling in de wereld begrijpt noch je via legitieme bronnen in The Great Reset hebt verdiept, dan weet je eigenlijk niet waarover je praat. Ik probeer ook maar de alarmbel te luiden omdat dit allemaal niet zo democratisch gebeurt, onder invloed van 's werelds machtigste bedrijven. Denken dat die ons onvoorwaardelijk komen redden vind ik behoorlijk naïef. Een concreet voorbeeld is de explosieve toename van massasurveillance, waar ze in China al erg vergevorderd mee zijn. Prima dat jij in zo'n wereld wilt leven, alleen zie ik het liever anders.quote:Op zondag 27 december 2020 08:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je in allerlei complottheorieën rondom the great reset gelooft lijkt dit me ook een prima partij voor je ja
quote:Op zondag 27 december 2020 02:42 schreef n__n het volgende:
[..]
Of mensen die een beetje kritisch zijn op The Great Reset, wellicht. Dat is niet onterecht, het ontbreekt immers aan transparantie en ondermijnt wellicht de democratie.
Kan je ons hierover wat meer vertellen?quote:Op zondag 27 december 2020 19:13 schreef n__n het volgende:
[..]
Als je machtsverdeling in de wereld begrijpt noch je via legitieme bronnen in The Great Reset hebt verdiept,
Schandalig dat cultureel effgoed.quote:Op zondag 27 december 2020 21:51 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
Mij valt op --- als bizar gedrag van een dictator-- het punt van overheidsgebouwen persé in neoklassieke stijl bouwen.
Wat ik begreep is dat de wederopgestane edoch maffe partijdictator vind dat veel architectuur er op gericht is de samenleving te ondermijnen.
en dit... ook tikkeltje bizar
[ afbeelding ]
wat wil men concreet ?
Nederlands culturele verenigingen in de vreemde sponsoren?
Is niet mal
Maar meer " aandacht " voor afstammelingen in andere landen?
Belgie Duitsland, Indonesie , Suriname, voormalig Antillen.
cultuur is toch een linkse hobby , zegt menquote:Op zondag 27 december 2020 22:29 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Schandalig dat cultureel effgoed.
Trump ook al trouwens. Wat een oikofobie.quote:Op zondag 27 december 2020 21:51 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
Mij valt op --- als bizar gedrag van een dictator-- het punt van overheidsgebouwen persé in neoklassieke stijl bouwen.
Wat ik begreep is dat de wederopgestane edoch maffe partijdictator vind dat veel architectuur er op gericht is de samenleving te ondermijnen.
en dit... ook tikkeltje bizar
[ afbeelding ]
wat wil men concreet ?
Nederlands culturele verenigingen in de vreemde sponsoren?
Is niet mal
Maar meer " aandacht " voor afstammelingen in andere landen?
Belgie Duitsland, Indonesie , Suriname, voormalig Antillen.
https://nos.nl/collectie/(...)daan-en-nog-kan-doenquote:Executive orders
De laatste maanden dat een president aan de macht is, is vaak de periode waarin gemiddeld gezien veel executive orders worden uitgevaardigd. Zulke decreten zijn een opdracht aan de federale overheid, met de reikwijdte van een wet. Om dit door te voeren heeft de president geen instemming nodig van het Amerikaanse parlement.
Het is dus geen uitzondering dat president Trump verschillende decreten uitvaardigt. Bijvoorbeeld dat alle federale gebouwen in de toekomst gebouwd moeten worden in een klassiek Griekse of Romeinse stijl, en dat de gebouwen altijd "beautiful" moeten zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |