Zozo. Dat is een snelle doorstart. Ik ben benieuwd hoeveel mensen daar op gaan stemmen.quote:
quote:
Jij bent voorstander van directe afschaffing van coronamaatregelen?quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Back on track.In kleinere vorm. Helemaal prima.
.quote:De lijst wordt op 9 januari ter goedkeuring voorgelegd aan de leden tijdens een algemene ledenvergadering
https://www.fvd.nl/alvquote:Het program maakt ruim baan voor de hardwerkende Nederlander: lagere belastingen over de hele linie, aandacht voor MKB en ZZP, eerlijk beleid voor boeren. We maken een einde aan de lockdown: Nederland gaat weer open en terug naar normaal.
yepquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij bent voorstander van directe afschaffing van coronamaatregelen?
Jij denkt immoreel Die scheiding van de leeftijdsgroepen is niet mogelijk.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
yep
Maar alleen voor mensen onder de 50. Hiddema zou thuis moeten blijven.
En hoe zie je dat voor je? Iedereen onder de vijftig kan doen wat hij wil want daar wordt een relatief kleiner percentage van de besmetten ziek?quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
yep
Maar alleen voor mensen onder de 50. Hiddema zou thuis moeten blijven.
yep, lijkt mij wel wat.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En hoe zie je dat voor je? Iedereen onder de vijftig kan doen wat hij wil want daar wordt een relatief kleiner percentage van de besmetten ziek?
Neuh.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat is dus meer zieken en doden willen. En nog minder vriijheid voor iedereen
En hoe zie je dat dan voor je in bijvoorbeeld de verzorgingshuizen? Het aantal besmettingen onder de groep verzorgenden zal immers ook veel hoger zijn als je dit doet.quote:
Alle opportunisten en meelifters er eindelijk uit.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Back on track.In kleinere vorm. Helemaal prima.
Neuh, daar verandert niks in.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En hoe zie je dat dan voor je in bijvoorbeeld de verzorgingshuizen? Het aantal besmettingen onder de groep verzorgenden zal immers ook veel hoger zijn als je dit doet.
Dus jij denkt niet dat als het aantal besmette en dus besmettelijke mensen stijgt, het aantal getroffen verzorgingshuizen ook gaat stijgen?quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neuh, daar verandert niks in.
Ik verzorg technische projecten in de zorg, elk verpleeghuis hier in de buurt is al vol geraakt of dat gaat nog gebeuren. Sorry maar dat hou je niet tegen.
Gewoon erkennen dat met directe afschaffing van lockdowns en vrijwillig afstand houden er meer mensen dood gaan. Baudet deed dat wel in besloten kring. Hij durft dat niet openlijk te zeggenquote:
Nee omdat ELK verpleeghuis VOL geraakt gaat worden.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus jij denkt niet dat als het aantal besmette en dus besmettelijke mensen stijgt, het aantal getroffen verzorgingshuizen ook gaat stijgen?
Veel meer verzorgenden worden besmet, maar dat leidt niet tot meer uitbraken bij verzorgden?
quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neuh, daar verandert niks in.
Ik verzorg technische projecten in de zorg, elk verpleeghuis hier in de buurt is al vol geraakt of dat gaat nog gebeuren. Sorry maar dat hou je niet tegen.
Eentje in een grote stad, was niks, mondjes maat, en ineens alle 80 kamers besmet.
Kan toch niet anders, die mensen hebben bijna 1 op 1 zorg, al dat personeel komt in de winkel, bij elkaar en bij familie. Ouderen krijgen bezoek. Het is binnen met matige ventilatie.
Enige methode zou zijn een barak naast het verpleeghuis zetten en daar personeel verplicht afgezonderd laten zitten.
Als je echt ten koste van alles oude levens een jaar wil sparen. Sorry maar dat willen we (de zorg) niet eens,
Dus zonder maatregelen waren we (incl. verpleegtehuizen) niet slechter af geweest dan hoe het nu gaat?quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn plan brengt niet meer ouderen in gevaar omdat ze al VOL op in gevaar zitten.
De maatregelen werken 0,0% voor die ouderen.
Thierry zegt het. Meer bewijs is toch niet nodig? Of twijfel jij aan de woorden van de Verlosser?quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:10 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dus zonder maatregelen waren we (incl. verpleegtehuizen) niet slechter af geweest dan hoe het nu gaat?
Graag wetenschappelijk bewijs voor deze theorie.
De windrichting had ook dan roet in het eten kunnen gooien.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:10 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dus zonder maatregelen waren we (incl. verpleegtehuizen) niet slechter af geweest dan hoe het nu gaat?
Ligt eraan wat je verstaat onder slechter af geweest.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:10 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Verpleeghuizen niet inderdaad.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:10 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
This claim about "no-problem" is disputedquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn plan brengt niet meer ouderen in gevaar omdat ze al VOL op in gevaar zitten.
De maatregelen werken 0,0% voor die ouderen.
Als je ouderen ECHT wil beschermen dan zou je ze COMPLEET moeten afzonderen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:17 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
This claim about "no-problem" is disputed
Als je voluit gaat voor vrijheid voor iedereen, dan doe je lockdowns en veilig coronagedrag handhaven.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je verstaat onder slechter af geweest.
Er waren VEEL meer mensen dood gegaan. Maar als individu kan dat beter zijn.
Maar als je ouders hebt in een risico groep kan het net slecht aflopen.
Maar als je volop gaat voor vrijheid dan accepteer je dat.
Als je gaat voor 0 doden dan kan dat.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:21 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Als je voluit gaat voor vrijheid voor iedereen, dan doe je lockdowns en veilig coronagedrag handhaven.
Over welk individu heb je het;. Over jezelf., neem ik aan. Je hebt het over je egoistische vrijheid en dat noem je "individu"
En dat anderen lijden en sterven zal jou een worst wezen
Ik wil slechts dat jullie nadenken over de discussie.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:24 schreef timmmmm het volgende:
Voor onze vriend is er nu eenmaal geen tussenweg tussen 100% beschermen en 0% beschermen. Het is wat het is
Ah... dus toch lockdown in jouw plan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je gaat voor 0 doden dan kan dat.
Dan accepteer je ook barakken voor verzorgend personeel wat niemand mag ontmoeten.
Alleen digitaal.
Het zou kunnen als je echt wil.
Als je lockdown gaat dan moet je de echt kwetsbaren beschermen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ah... dus toch lockdown in jouw plan.
Maar hoeveel doden wil je hebben in jouw plan
* met het idee dat vaccinatie in 2021 grootdeels zal gebeuren
Reken maar op tienduizenden....
Ook velen onder de 50. Maar dat wil je niet weten
Je schetst een vals dilemma maar snapt zelf niet dat het een drogreden is, lijkt hetquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik wil slechts dat jullie nadenken over de discussie.
Echt beschermen is mogelijk. Maar schijnbaar willen we dat ook niet.
Dus Kiezen we voor middelmatige tussenoplossingen die niet echt werken maar waarbij we we kunnen claimen dat bepaalde groepen de “schuld” hebben.
Mijn reden is valid. Jouw reden niet maar is meer common gedeeld. Maakt het nog niet waar.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je schetst een vals dilemma maar snapt zelf niet dat het een drogreden is, lijkt het
Ik ben jou vanavond alweer vergeten, je leest en hoort vandaag de dag zoveel onzin van mensen die in de troep van Engel, Lange Frans en van Haga trappen dat ik ze niet meer van elkaar ga onderscheiden.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn reden is valid. Jouw reden niet maar is meer common gedeeld. Maakt het nog niet waar.
Maar de waarheid zien we over 10 jaar op discovery ofzo en denk dan nog maar eens aan dit gesprek.
Iedereen is kwetsbaarquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je lockdown gaat dan moet je de echt kwetsbaren beschermen.
Dat is dictatoriaal. Jij wil mensen hun vrijheden afpakken. Opsluiten als een dwangarbeiderquote:Dat betekent elke ouderenverzorger wegnemen van familie en tijdelijk opsluiten in een “huis” of barak.
quote:Mensen onder de 50 worden niet getroffen door het virus.
Dat wil je graag denken. Opdat jij graag normaal wil rondlopen en het je niet interesseert hoe onveilig en vrijheidsbeperkend je bent voor anderen ?quote:Of iig echt heel weinig. Zeg niet meer dan influenza zou doen.
Ik ben geen virusintkenner of wappie,quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Iedereen is kwetsbaar
[..]
Dat is dictatoriaal. Jij wil mensen hun vrijheden afpakken. Opsluiten als een dwangarbeider
[..]![]()
Dat wil je graag denken . Je bent zelf onder de 50 ?
[..]
Dat wil je graag denken. Opdat jij graag normaal wil rondlopen en het je niet interesseert hoe onveilig en vrijheidsbeperkend je bent voor anderen ?
Corona is geen griepje.. Het is een hap erger dan dat
Hoeveel doden verwacht je met allemaal direct " normaal doen" en mensen in barakken opsluiten
Meer in de lijn Baudet en zijn '3 miljoen coronadoden accepteren' zodat jij lekker in de kroeg kan zittenquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben geen virusintkenner of wappie,
Nou de kroeg lokt wel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Meer in de lijn Baudet en zijn '3 miljoen coronadoden accepteren' zodat jij lekker in de kroeg kan zitten
nee en jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou de kroeg lokt wel.
Een restaurant open doen zou best kunnen.
De kroeg is nog te vroeg. Vind je niet?
Wat heb je aan leden?quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:57 schreef Ixnay het volgende:
Nog steeds de grootste ledenpartij op 31-12.![]()
Haters gonna hate.
FvD wil alle kroegen per direct open. Alle massaevenementen kunnen doorgaan als normaal, per direct.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou de kroeg lokt wel.
Een restaurant open doen zou best kunnen.
De kroeg is nog te vroeg. Vind je niet?
ik weet het... we zijn van een dom volk .... extreemrechtse wappies nalopen enzoquote:Op zaterdag 26 december 2020 22:57 schreef Ixnay het volgende:
Nog steeds de grootste ledenpartij op 31-12.![]()
Haters gonna hate.
Ja en er is ook helemaal geen onderzoek gaande naar die ledenaantallen waar geen ruk van lijkt te kloppen of zo....quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:57 schreef Ixnay het volgende:
Nog steeds de grootste ledenpartij op 31-12.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |