Hey DJMO. Wat balen of nietquote:
Vind je dat raar? Ik heb ook wel een vriendin die wel eens bleef slapen.Ze is een vriendin maar ernaast liggen hoeft niet altijd hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat geloof ik niet,en
jij op de sofa?
Overdwars liggen bij het voeteneind.quote:
Op de bank.quote:
Sjah. 't is niet andersquote:
FF is dat.quote:
Had je geen reserve route dacht ik later. Misschien handig om dat de volgende keer te doenquote:
Volgende keer beter sinnestrieltje.quote:
X Paulusma.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:05 schreef X-23 het volgende:
[..]
Volgende keer even aan mij vragen wat voor weer het wordt![]()
Het was gisteren al voorspeld.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:05 schreef X-23 het volgende:
[..]
Volgende keer even aan mij vragen wat voor weer het wordt![]()
quote:
nee niet raar,ik will toch nur weten of ze de laatste 24 uren daar gewohnt hebbenquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vind je dat raar? Ik heb ook wel een vriendin die wel eens bleef slapen.Ze is een vriendin maar ernaast liggen hoeft niet altijd hoor.
Jan Pelleboerquote:
Jeugd sentiment.quote:
Dat is wel een hele andere vraag.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee niet raar,ik will toch nur weten of ze de laatste 24 uren daar gewohnt hebben
Ben je een beetje nieuwsgierig 😛quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee niet raar,ik will toch nur weten of ze de laatste 24 uren daar gewohnt hebben
Het kan vriezen of het gaat dooien.quote:
Robert Paulquote:
Hey Maan.quote:
Was ook het eerste waar ik aan moest denken.quote:
Jij weet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was ook het eerste waar ik aan moest denken.![]()
Geweldige imitator.
is geen seksuell vraagquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je een beetje nieuwsgierig 😛
Je vroeg ook iets over douchen.quote:
Nee, dat snap ik. Is toch famlliequote:
Zeg nou gewoon dat je in hun blote kont heb gezien.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je vroeg ook iets over douchen.
4 paar pronte billen en borstjes .quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon dat je in hun blote kont heb gezien.
dat will ik alles niet weten, nur of ze daar gewohnt hebbenquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon dat je in hun blote kont heb gezien.
Had jij genoeg te zienquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
4 paar pronte billen en borstjes .
Het antwoord zal ja of nee zijn. En wat dan nog?quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat will ik alles niet weten, nur of ze daar gewohnt hebben
Ogen en handen tekort Dot.quote:
Kan mij er wat bij voorstellen. 😉quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |