Wist je dat ik het eerste Messi-topic opende ?quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:32 schreef Caland het volgende:
Cruijff hoort niet in dat rijtje want die is dood.
Wist je trouwens dat user @:scrummie toen als eerste het Cruijfftopic opende na zijn dood?
Jij komt VBL herstellenquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:44 schreef tong80 het volgende:
Wie wordt de meest schijtlollige in dit topic ?
En vraag je af waarom VBL dood is.
waarom?quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:46 schreef tong80 het volgende:
VBL FOK! hebben we voor moeten vechten. Het werd het populairste subforum. Ik zie na drie jaar waarom het naar de kloten is.
Het helpt niet. Zo jammer. Ooit het mooiste forum op FOK!quote:
Iedereen weet toch wel dat die kakkerlak niks voorsteltquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het helpt niet. Zo jammer. Ooit het mooiste forum op FOK!
Dit topic als snel de knop omgedraaid.
Dit bedoel ik.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:49 schreef Leonos het volgende:
[..]
Iedereen weet toch wel dat die kakkerlak niks voorstelt
Dat zei je toen ook alquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:46 schreef tong80 het volgende:
VBL FOK! hebben we voor moeten vechten. Het werd het populairste subforum. Ik zie na drie jaar waarom het naar de kloten is.
Moeten we nu lachen ?quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:51 schreef Bolasie het volgende:
Allemaal niet beter dan Callum Wilson.
Imca Marina.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moeten we nu lachen ?
Je bent het voorbeeld van de tenoorgang van ooit een mooi forum.
Meeloper
Je bent uiteraard welkom in het Premier League om te babbelen over Arsenal: VBL / [English Premier League #300] Boxing dayquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:04 schreef tong80 het volgende:
De triestheid. Succes. De debielesering van FOK!
Ga zo door.
Hup Arsenal!
Wie?quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:46 schreef Leonos het volgende:
Amir Younes niet in dit rijtje zetten
Sorry, nog nooit van gehoord.quote:
Gullit zou in veel landen de beste ooit zijn geweest.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
De hoop op een frisse, positievere, normalere Tong kan ik ook afstrepen.
Robbie was er dicht bij.quote:Op zondag 27 december 2020 16:53 schreef Shreyas het volgende:
Van Basten is de enige die Oranje echt een prijs (EK 1988) heeft bezorgd, dus ik zou daarop stemmen.
Je deugt niet.quote:
Mijn God. Alsof ie God is.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je bent uiteraard welkom in het Premier League om te babbelen over Arsenal: VBL / [English Premier League #300] Boxing day
de debilisering die verder is doorgezet door het unbannen van jouw account.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:04 schreef tong80 het volgende:
De triestheid. Succes. De debielesering van FOK!
Ga zo door.
Hup Arsenal!
Geen weerwoord.quote:Op maandag 28 december 2020 19:51 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
de debilisering die verder is doorgezet door het unbannen van jouw account.
Ha ha ha ha. Dat je geen Berry van Aerle noemt. Ha ha ha.quote:
Blessure deed-ie zelf.quote:Op maandag 28 december 2020 22:35 schreef Document1 het volgende:
Ik ga voor van Basten. Eeuwig zonde hoe die eruit geschopt is.
Van Hanegem werd na het WK-74 in Zuid-Amerika gekozen tot speler van het toernooi.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Om serieus op de lijst in te gaan. Als je kijkt naar het hele plaatje..voetbalkwaliteiten en persoonlijkheid..dan staat Cruijff ver bovenaan. Van Hanegem is meer een Feyenoord icoon die buiten Nederland denk ik weinig bekend is. Van Basten was een grootheid maar ook weer geen grote persoonlijkheid. En Bergkamp.. een artiest maar de saaiste dropveter die je je maar kan bedenken, geen speler die je kampioen maakt.
Valide argumentatie.quote:Op zondag 27 december 2020 16:53 schreef Shreyas het volgende:
Van Basten is de enige die Oranje echt een prijs (EK 1988) heeft bezorgd, dus ik zou daarop stemmen.
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:52 schreef -XOR- het volgende:
Overigens hoort ook Gullit ver boven Bergkamp te staan.
Bedoel je Rob Rensenbrink of Arjen Robben? Anyway, er dicht bij zijn of bijna telt niet voetbal.quote:
Bedoelde Rensenbrink. Met Robben zit je er dicht bij.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bedoel je Rob Rensenbrink of Arjen Robben? Anyway, er dicht bij zijn of bijna telt niet voetbal.
Hij heeft Arsenal kampioen gemaakt, sterker nog, hij heeft die club omhooggetrokken uit de middenmoot/subtop naar een internationale topclub. Zelden was een speler belangrijker voor een club dan Bergkamp voor Arsenal.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Om serieus op de lijst in te gaan. Als je kijkt naar het hele plaatje..voetbalkwaliteiten en persoonlijkheid..dan staat Cruijff ver bovenaan. Van Hanegem is meer een Feyenoord icoon die buiten Nederland denk ik weinig bekend is. Van Basten was een grootheid maar ook weer geen grote persoonlijkheid. En Bergkamp.. een artiest maar de saaiste dropveter die je je maar kan bedenken, geen speler die je kampioen maakt.
quote:
Ha ha ha.quote:Op zondag 3 januari 2021 09:14 schreef Bugno3 het volgende:
Ha wat leuk, een nieuwe user in VBL. Welkom @:tong80
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |