Blessure deed-ie zelf.quote:Op maandag 28 december 2020 22:35 schreef Document1 het volgende:
Ik ga voor van Basten. Eeuwig zonde hoe die eruit geschopt is.
Van Hanegem werd na het WK-74 in Zuid-Amerika gekozen tot speler van het toernooi.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Om serieus op de lijst in te gaan. Als je kijkt naar het hele plaatje..voetbalkwaliteiten en persoonlijkheid..dan staat Cruijff ver bovenaan. Van Hanegem is meer een Feyenoord icoon die buiten Nederland denk ik weinig bekend is. Van Basten was een grootheid maar ook weer geen grote persoonlijkheid. En Bergkamp.. een artiest maar de saaiste dropveter die je je maar kan bedenken, geen speler die je kampioen maakt.
Valide argumentatie.quote:Op zondag 27 december 2020 16:53 schreef Shreyas het volgende:
Van Basten is de enige die Oranje echt een prijs (EK 1988) heeft bezorgd, dus ik zou daarop stemmen.
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:52 schreef -XOR- het volgende:
Overigens hoort ook Gullit ver boven Bergkamp te staan.
Bedoel je Rob Rensenbrink of Arjen Robben? Anyway, er dicht bij zijn of bijna telt niet voetbal.quote:
Bedoelde Rensenbrink. Met Robben zit je er dicht bij.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bedoel je Rob Rensenbrink of Arjen Robben? Anyway, er dicht bij zijn of bijna telt niet voetbal.
Hij heeft Arsenal kampioen gemaakt, sterker nog, hij heeft die club omhooggetrokken uit de middenmoot/subtop naar een internationale topclub. Zelden was een speler belangrijker voor een club dan Bergkamp voor Arsenal.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Om serieus op de lijst in te gaan. Als je kijkt naar het hele plaatje..voetbalkwaliteiten en persoonlijkheid..dan staat Cruijff ver bovenaan. Van Hanegem is meer een Feyenoord icoon die buiten Nederland denk ik weinig bekend is. Van Basten was een grootheid maar ook weer geen grote persoonlijkheid. En Bergkamp.. een artiest maar de saaiste dropveter die je je maar kan bedenken, geen speler die je kampioen maakt.
quote:
Ha ha ha.quote:Op zondag 3 januari 2021 09:14 schreef Bugno3 het volgende:
Ha wat leuk, een nieuwe user in VBL. Welkom @:tong80
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |