Yep ga maar eens kijken in topic rond de tijd dat ie langs hoort te komenquote:
Ik geloof je welquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep ga maar eens kijken in topic rond de tijd dat ie langs hoort te komen
Ja, je roept het al dagen valt mij niet eens opquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep ga maar eens kijken in topic rond de tijd dat ie langs hoort te komen
Monitorquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij post wel in een andere topic zag ik
😡quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker slapen in de nacht, soms een wandeling naar de wcquote:
Ja standaardtopicquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
AIDS is ook zelf niet dodelijk maar dood je afweer tegen ziektes. Het is in de jaren '50 ontdekt bij apen en ontwikkelde zich tot een variant die voor mensen gevaarlijk werd.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet alleeen de kankercellen
Maar AIDS is anders overdraagbaar is niet zo erg als dit dat je maanden in je huis moet zitten
Je weet er wel wat van SBE
Had je nog veel over van Gourmetten X, je dacht veel te veel te hebben?quote:
Nu nog even lekker op de pot zitten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:06 schreef Deisyy het volgende:
Gatverdamme, wat heb ik lekker gegeten
Das valt toch wel me SBEquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
AIDS is ook zelf niet dodelijk maar dood je afweer tegen ziektes. Het is in de jaren '50 ontdekt bij apen en ontwikkelde zich tot een variant die voor mensen gevaarlijk werd.
Bij sex was het overdraagbaar maar de vrouw heeft fysiologisch gezien veel barrières om net het juiste zaadje toe te staan. (OK ik ben een uitzondering)
Het virus versprijde zich dus ook snel binnen de homogemeenschap.
Ik voel wel dat ik straks moet ja.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu nog even lekker op de pot zitten.
Wat heb je gegeten Deisyyquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:06 schreef Deisyy het volgende:
Nee dat heb ik vanmorgen al gedaanquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu nog even lekker op de pot zitten.
Was t nu lekker of wat t gatverdamme😝quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:06 schreef Deisyy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |