Lekker hoorquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Zeker. Mario kart 8, super Mario bros U deluxe, fifa en ik ga nog even rollercoaster tycoon aanschaffen
quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:21 schreef Homijn het volgende:
Wie is Emma Wortelboer? Klinkt als een interessant persoon om banden mee aan te knopen.
ik ook niet heb de wii playstation en switchquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb sowieso vrijwel geen spelletjes op mijn gsm. Alleen 2 race managers waarvan 1 online is en maar 2 wedstrijden per week heeft
Hier ook een PS3 &4 en een PCquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik ook niet heb de wii playstation en switch
via play station tegen elkaar spelen en blerren naar elkaarquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Mario kart vannacht zitten spelen tegen een collega, was wel tof
Was lockdown in maart dat ik maand alcoholvrij deed.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dan is het wel een beetje vroeg naar mijn idee, maar uiteindelijk bepaal je dat zelf.
Januari weer maandje alcoholvrij net als dit jaar?
Hey Nattequote:
Rare outfit voor een boer. Heeft ze veel land?quote:
Hi ToTquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt ja, alsof zijzelf persoonlijk als Miss Universe is verkozen of zo!
My mama saidquote:
Bij vele MK fans verkozen tot grootste teleurstelling van allemaalquote:
wii fit jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij vele MK fans verkozen tot grootste teleurstelling van allemaal
Wii is de beste
5 weken zelfsquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was lockdown in maart dat ik maand alcoholvrij deed.
Ik heb jou al even niet gezienquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi, heb jou een al even niet gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |