I am he as you are he as you are mequote:
Je kan ook bestellen voor 3 huizen en dan in de tuin gaan zitten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
exact en als hij de bestelling niet doet doet de buurman het wel
Mooie tekstenquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:46 schreef Dotteke het volgende:
See how they run like pigs from a gun
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
prec en ook niet van de verraders neem ik aanquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je kan ook bestellen voor 3 huizen en dan in de tuin gaan zitten.
Een restauranthouder is geen politieagent en heeft ook niet de functie van een boa.
Hey Jippie,quote:
of voor al het personeelquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je kan ook bestellen voor 3 huizen en dan in de tuin gaan zitten.
Een restauranthouder is geen politieagent en heeft ook niet de functie van een boa.
Hey Mikeyttquote:
Helaas zitten die nsb-ers er wel tussenquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
prec en ook niet van de verraders neem ik aan
Wij doen normaliter niks met 2e kerstdag omdat t geen feestdag is die we vieren ofzo.quote:
Wel prima? Nou dat klinkt als oude koffie en droog broodquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wij doen normaliter niks met 2e kerstdag omdat t geen feestdag is die we vieren ofzo.
Vanochtend wel kerstontbijt bij iemand .Wel prima
Vandaag toch nog?quote:
bbrr kreeg er kippenvel vanquote:
Wel geboren hier dus...?quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Half. Heb wel een Nederlands paspoort
quote:
Jipjipquote:
Triest maar 1 extra gast was niet erg en .... laat maarquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Helaas zitten die nsb-ers er wel tussen
Neuh, heel uitgebreid hoorquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wel prima? Nou dat klinkt als oude koffie en droog brood
Duur goedje danquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Neuh, heel uitgebreid hoorEn ook een nieuwe liefde gevonden... Chocolade chunks had ze op tafel, dus nu helemaal dol op die dingen
Nu heel dom 14.50 euro neerleggen voor een flesje met stukjes chocolade voor op je brood
[ afbeelding ]
Kreeg t doorgestuurd en moest t zien, dus jullie ookquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Kreeg t doorgestuurd en moest t zien, dus jullie ook
niet leukquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Kreeg echt koude rillingenquote:
Hier geboren ja, maar ouders niet. Grootste deel ook niet hier gewoondquote:
' ze '?quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Neuh, heel uitgebreid hoorEn ook een nieuwe liefde gevonden... Chocolade chunks had ze op tafel, dus nu helemaal dol op die dingen
Nu heel dom 14.50 euro neerleggen voor een flesje met stukjes chocolade voor op je brood
[ afbeelding ]
Een een derde kerstdag, een vierde, een vijfde....quote:
Wees maar blij dat ik niet alles plaats wat ik krijg doorgestuurdquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ah oke. Je woont in de VS toch?quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hier geboren ja, maar ouders niet. Grootste deel ook niet hier gewoond
Eigenlijk wel ja. Maar ze zijn wel heel erg lekker.quote:
Net iets te lang in de oven gehad/niet genoeg bedruipt. Borst was een tikkeltje droog daardoor. Rest was perfect.quote:
Waar zijn je ouders geboren dan?quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zijn je ouders expats of asielzoekers?quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Degene bij wie ik ontbeetquote:
Zijn gewoon stukjes echte pure chocolade (dus niet een mix net als hagelslag)quote:Lijkt op venco korrels
Zou wel nice zijn. Van April tot December KErstmisquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:57 schreef Homijn het volgende:
[..]
Een een derde kerstdag, een vierde, een vijfde....![]()
Blufquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wees maar blij dat ik niet alles plaats wat ik krijg doorgestuurd
Lekker hoorquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Net iets te lang in de oven gehad/niet genoeg bedruipt. Borst was een tikkeltje droog daardoor. Rest was perfect.
Vanochtend de overgebleven stukken uit elkaar getrokken en in een bak gedaan.
Alleen even kijken wat ik daar van ga maken.
Vanochtend in ieder geval met een beetje mayo op brood gedaan
Nu niet meer sinds 2 jaar, maar officieel heb ik er nog wel een verblijf.quote:
Yup. Gelukkig had ik ook jus gemaakt van de groenten waar die op lag en de sappen er van dus dat hielp wel mee.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:00 schreef Jippie het volgende:
[..]
Lekker hoor, is altijd spannend met die grote stukken vlees. Maar wel feestelijk op tafel.
Het is de bedoeling dat je max 2 (3 op kerst) gasten per dag hebt. Dus dat geldt ook voor die anderen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
als we kritisch gaan kijken 3 gasten met kerst op 1 ste kerstdag op 2 de ook maar anderen als 1 besmet zou zijn zonder te weten... verspreiding want die anderen gaan misschien met 2 of eerste naar anderen toe
Klopt. Die zijn zojuist voor mij klaargezet.quote:
hoe heb jij nog nooit gewonnenquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:03 schreef Homijn het volgende:
[..]
Klopt. Die zijn zojuist voor mij klaargezet.Een stuk of 30.
Ze zijn je gegund.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:03 schreef Homijn het volgende:
[..]
Klopt. Die zijn zojuist voor mij klaargezet.Een stuk of 30.
nee maar 1ste kerstdag hier 2 de elders gebeurt er tochquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je max 2 (3 op kerst) gasten per dag hebt. Dus dat geldt ook voor die anderen.
En het is natuurlijk niet de bedoeling dat mensen de richtlijnen zien en dan massaal de randjes opzoeken en elke dag mensen gaan zien binnen de regels
Mensen praten steeds door mijn zegereeks heen.quote:
Ik moest een soort 'dekentje' maken van serranoham en gehakte champignons, sjalotjes en peterselie, maar het dekentje was te lang en mijn bladerdeeg was eigenlijk te smal voor het stuk vlees. Allemaal leermomenten voor de volgende keer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yup. Gelukkig had ik ook jus gemaakt van de groenten waar die op lag en de sappen er van dus dat hielp wel mee.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:04 schreef Homijn het volgende:
[..]
Mensen praten steeds door mijn zegereeks heen.
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee maar 1ste kerstdag hier 2 de elders gebeurt er toch
je uiquote:
[..]
Zit al overalquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:05 schreef Dotteke het volgende:
Britse coronavariant duikt ook in Spanje op
Dat is niet meer tegen te houden
Hey lekker worstjequote:
Ja ellendequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |