Gelukkig gemist, anders kom ik daar niet meer vanafquote:
Sterkte op je porseleinen troon, Pip!quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:14 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga afscheid nemen van het eerste deel van het kerstdiner. Ik zie er als een berg tegenop.
Zo veel heb ik lang niet gegeten.
Spoel je er wel af met modderquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Al die gezichten en nekken onder mijn legerkisten ook niet. Straks komt er nog bloed aan!
Succes met de bevallingquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:14 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga afscheid nemen van het eerste deel van het kerstdiner. Ik zie er als een berg tegenop.
Ga je een Bono uitdraaien?quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:14 schreef PippenScottie het volgende:
Too much informationquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:14 schreef PippenScottie het volgende:
dat begin is fantastischquote:
Twee jaar terug voor het eerst kisten gekocht. Wel geniaal hoor voor concerten. En wandelen, en alles met regen.quote:
Muddy waters ook hierquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Sterkte op je porseleinen troon, Pip!
Je bent er weer! * insert 100 hartjesquote:
Minie the Moocher?!quote:
ik 16 2001-2016 toen een jaartje niet en toen weer 2 jaar wel. Maar nu DTRHquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
9 jaar op rij Lowlands gehaald, 2011-2019.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |