Dit uur is echt een topuur.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:05 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, en daarna ook.
Ik wacht op het tijdsblok 14:00-15:00
Hij kijkt ook wel scheelquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, maar het scheelt niet veel.
[ afbeelding ]
Ik heb dat vaak met pils.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan heb je aan twee vast niet genoeg
Dan heb ik aan 10 nog niet genoegquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga volgend jaar twee stemlijsten maken en ik zit nu al songs te verzamelen die ik dit jaar ben vergeten of die niet meer pasten
GMTAquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:06 schreef tompsv18 het volgende:
ElbowGod
Ook dat concert ging dit jaar niet door
Elblow?quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:07 schreef MTheBassman het volgende:
Ik krijg van Elbow's muziek altijd zin om te blowen.
Neem een hond. De onze heeft vannacht mee staan blaffen op Josephine. Stemmummertje van haar.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga volgend jaar twee stemlijsten maken en ik zit nu al songs te verzamelen die ik dit jaar ben vergeten of die niet meer pasten
Tong80quote:
Alleen The Monkees. En dat nr van Eddie kennikniequote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:07 schreef alpeko het volgende:
[..]
Neem een hond. De onze heeft vannacht mee staan blaffen op Josephine. Stemmummertje van haar.
Neil Young, Muddy Waters, The Monkees, Paul Simon, Patti Smithquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Alleen The Monkees. En dat nr van Eddie kenniknie
quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:07 schreef alpeko het volgende:
[..]
Neem een hond. De onze heeft vannacht mee staan blaffen op Josephine. Stemmummertje van haar.
Spaanse wiet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |