Zeg even dat ze volgend jaar op Rainbow moeten stemmenquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik ben trouwens ook actief op een classic rock-forum waar vooral jongeren actief zijn. De Monkees zijn daar opvallend populair overigens.
\M/quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:24 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Anyway, ik ben ook liefhebber van Gojira!
Amateur geklaag over gaat te snelquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoe is het meneer HJM? Vind ie het leuk op het forum?
Kijken ze ook dat tv-programma terug?quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik ben trouwens ook actief op een classic rock-forum waar vooral jongeren actief zijn. De Monkees zijn daar opvallend populair overigens.
had jij mij gementioned?quote:
Mijn zoon ookquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
\M/
Vijf keer live gezienHAD TICKETS DIT JAAR
quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Amateur geklaag over gaat te snel
Absoluut nietquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:26 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Geen reden om het nummer te haten?
En hij heeft nog geeneens een echt snel topic meegemaakt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En dan zo hard gaat het toch nog niet?quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Daaromquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
En hij heeft nog geeneens een echt snel topic meegemaakt.
Yep!quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kijken ze ook dat tv-programma terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |