Dat is er inderdaad ook 1quote:
Daar is niets mis mee.quote:
Zo weer ff pauze tijdens de reclamequote:
Ik niet. Ik was 2 weken gestopt, toen weer begonnen en een week later voorgoed gestopt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, is het ook. Maar moet zeggen dat ik het redelijk makkelijk vond om te stoppen.
Toch geluktquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:04 schreef X-23 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik was 2 weken gestopt, toen weer begonnen en een week later voorgoed gestopt.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:04 schreef mario390 het volgende:
time of my life kommt
en weer veel oude
Mooi nummerquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:04 schreef mario390 het volgende:
time of my life kommt
en weer veel oude
Hoe komt het dat je dan toch weer even begint? Dat hoor je wel vaker. Had je toevallig nog sigaretten in huis liggen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:04 schreef X-23 het volgende:
Ja, is het ook. Maar moet zeggen dat ik het redelijk makkelijk vond om te stoppen.
Eftelingquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:59 schreef mootie het volgende:
Er zijn veel verschillende soorten verlavingen.
Maar kan je overal kopen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je dan toch weer even begint? Dat hoor je wel vaker. Had je toevallig nog sigaretten in huis liggen.
Hey Deisyyquote:
Binnenkort niet meer... in supermarkten mag het dan blijkbaar niet meer.quote:
Over een paar jaar idd.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Binnenkort niet meer... in supermarkten mag het dan blijkbaar niet meer.
Beter gewoon overal die troep uitbannenquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Binnenkort niet meer... in supermarkten mag het dan blijkbaar niet meer.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Beter gewoon overal die troep uitbannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |