O dat is leuk, Kijk het wel op Nederland maar nooit de UKquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:56 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]dat wel, vooral groene thee, of fruitthee
Masked Singer UK seizoen 2 begint vanavond, kan ik weer wat mee gaan gokken daar, optredens kijken via youtube
Ik vertaalde het evenquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
thumb bedoelt niet duim of wel?
goed zo heb hekel aan drugs... vooral aan die verlaafdenquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog nooit gehad.
Wel eens een paar keer wiet oid aangeboden gekregen, op houseparty's en vakantie's, maar vriendelijk afgeslagen.
Roken: dat is ook bij 1 sigaret gebleven.
Heb de film nog niet af gekeken trouwensquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is leuk, Kijk het wel op Nederland maar nooit de UK
Er zou toch een speciale Kerst editie Komen in Nederland of was dat met oud en nieuw
Toch nog mooi geworden die filmquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb de film nog niet af gekeken trouwens
En The Masked Singer komt idd op 31 December erop
Zinloos weerquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:59 schreef Dotteke het volgende:
Brandweer bekogeld met zwaar vuurwerk in Veen
In Veen is de brandweer in de nacht van vrijdag op zaterdag met zwaar vuurwerk bekogeld tijdens een poging een autobrand te blussen. De hulpverleners keerden daarop terug naar de brandweerkazerne. Volgens regionale media waren er zo’n honderd mensen op straat. Ze hadden drank bij zich en er was luide muziek te horen.
https://www.telegraaf.nl/(...)aar-vuurwerk-in-veen
Ik ga meestal niet werken als ik vakantie heb.quote:
Roken is er ook een van.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:59 schreef mootie het volgende:
Er zijn veel verschillende soorten verlavingen.
Jep. Heel veel zelfs.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:59 schreef mootie het volgende:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga meestal niet werken als ik vakantie heb.
Ja, dat zeker. De gelegenheidsroker die alleen een sigaartje doet op een verjaardag, mensen die op kantoor elke keer een sigaretje meedoen en verder niet, en mensen die 2 pakjes per dag wegpaffen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:59 schreef mootie het volgende:
Meestal? Soms dus wel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga meestal niet werken als ik vakantie heb.
Ze hebben het blussen van een auto gestaakt om naar de kazerne te gaanquote:
Echt wel. Dat was heel hardnekkig.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Roken is er ook een van.
Ben blij dat ik er vanaf ben
Soms wel ja.quote:
Ja, is het ook. Maar moet zeggen dat ik het redelijk makkelijk vond om te stoppen.quote:
Dat is er inderdaad ook 1quote:
Daar is niets mis mee.quote:
Zo weer ff pauze tijdens de reclamequote:
Ik niet. Ik was 2 weken gestopt, toen weer begonnen en een week later voorgoed gestopt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, is het ook. Maar moet zeggen dat ik het redelijk makkelijk vond om te stoppen.
Toch geluktquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:04 schreef X-23 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik was 2 weken gestopt, toen weer begonnen en een week later voorgoed gestopt.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:04 schreef mario390 het volgende:
time of my life kommt
en weer veel oude
Mooi nummerquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:04 schreef mario390 het volgende:
time of my life kommt
en weer veel oude
Hoe komt het dat je dan toch weer even begint? Dat hoor je wel vaker. Had je toevallig nog sigaretten in huis liggen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:04 schreef X-23 het volgende:
Ja, is het ook. Maar moet zeggen dat ik het redelijk makkelijk vond om te stoppen.
Eftelingquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:59 schreef mootie het volgende:
Maar kan je overal kopen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je dan toch weer even begint? Dat hoor je wel vaker. Had je toevallig nog sigaretten in huis liggen.
Hey Deisyyquote:
Binnenkort niet meer... in supermarkten mag het dan blijkbaar niet meer.quote:
Over een paar jaar idd.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Binnenkort niet meer... in supermarkten mag het dan blijkbaar niet meer.
Beter gewoon overal die troep uitbannenquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Binnenkort niet meer... in supermarkten mag het dan blijkbaar niet meer.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Beter gewoon overal die troep uitbannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |